کد خبر: 668587
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کارشناسان آمریکایی در گزارشی پیشنهادهایی را در خصوص غنی‌سازی ایران، به منظور حصول توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ ارائه کردند.
تسنیم: کارشناسان آمریکایی در گزارشی پیشنهادهایی را در خصوص غنی‌سازی ایران، به منظور حصول توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ ارائه کردند.

به گزارش المانیتور، کارشناسان آمریکایی در گزارشی پیشنهادهایی را در خصوص غنی‌سازی ایران، به منظور حصول توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 ارائه کردند.

مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران و 1+5 قرار است طی هفته‌های آینده گفتگوها برای رسیدن به راه حل جامع را از سر بگیرند.

کارشناسان حوزه کنترل تسلیحات آمریکا طی دو گزارش پیشنهادهایی را در این زمینه مطرح کرده اند.

گزارش‌های "رابرت آینهورن"، مذاکره کننده سابق آمریکایی، و "گروه بین‌المللی بحران"، "انجمن کنترل تسلیحات" آمریکا پیشنهاد کرده‌اند که ایران با کاهش اندازه برنامه غنی‌سازی خود در کوتاه مدت موافقت کند، اما به آن اجازه داده شود تا بر روی سانتریفیوژهای کارآمدتر تحقیق کند. این امر می‌تواند ایران را قادر سازد که در صورت تمایل، ظرفیت غنی‌سازی خود را با هدف تولید انرژی پس از اتمام طول توافق، توسعه دهد.  
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
0
0
"گروه بین‌المللی بحران"، "انجمن کنترل تسلیحات" آمریکا !!! و.... اینها همه بازی برای فریب ایران است ! وقتی حجم کار را به وعده و منت گذاردن اجازه تحقیق!! (که همین جوری هم تحقیق داریم و تحقیق کردن اجازه نمی خواهد !! ) محدود کردن یعنی نقد ما را به وعده نسیه قاپیده اند !! حال آنکه ما می توانیم حجم کار را توسعه بدهیم و بعد از مذاکرات سانتریفیوژهای مدرن تر نسل پنجم را هم جایگزین کنیم آن هنگام ما برنامه اتمی صنعتی خواهیم داشت !! لکن این شیاطین می گویند پایه ها ی کار در گستره صنعتی و ظیم را جمع کنید و کا را به تحقیقات مختصر محدود کنید ! ! هرگز گول غرب را نخوریم ! و افسار برنامه علمی راهبردی مان را دست خصم نسپاریم و به خون شهدا خیانت ننماییم و از ابرقدرت صالح شدن دست نکشیم و با دشمنان دیربینه (1+5) نرد دوستی نبازیم !!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار