کد خبر: 668457
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
در آستانه برگزاری پنجمین همایش بین المللی باران غدیر؛
در آستانه پنجمین دوره برگزاری همایش بین المللی باران غدیر، دبیرخانه دائمی این همایش فراخوان دریافت آثار مرتبط با این همایش را منتشر كرد.
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، پنجمین دوره همایش بین المللی غدیر در كنار حضور شاعران، نویسندگان، اندیشمندان و هنرمندان ادیان مختلف كه درباره شخصیت بزرگ و آسمانی حضرت علی (ع) و واقعه غدیر تولید اثر كرده اند و ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) داشته اند، اقدام به دریافت آثار ادبی و پژوهشی مرتبط با همایش كرده است.

این آثار در بخشی جداگانه از همایش داوری و بررسی می شوند و با معرفی برترین مقالات در روز آغاز به كار همایش جوایزی نیز برای این افراد ارسال می گردد.
محورهای فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه دائمی پنجمین همایش بین المللی باران غدیر، اندیشه های مكتب اهل بیت (ع) فراسوی مرزهای مسلمین، غدیر و سیمای علی (ع) در مرزهای نكاویده، ارزش های علوی در آثار معماری و تجسمی و تاثیرگذاری شخصیت حضرت علی (ع) بر فرهنگ و ادب فارسی در قالب های شعر، مقاله، كتاب و پایان نامه  را شامل می شود.
آثار رسیده به دبیرخانه مورد بررسی و داوری قرار خواهد گرفت و به بهترین اثر در هر یك از قالب های اعلام شده جایزه نقدی و لوح تقدیر همایش اعطا خواهد شد. همچنین نتایج داوری آثار رسیده به دبیرخانه در نخستین مراسم همایش باران غدیر و مصادف با عید سعید قربان اعلام خواهد شد.
آخرین مهلت دریافت آثار به این همایش تا پایان شهریور 93 اعلام شده است.
همچنین آثار باید در قالب word یا pdf یا دو نسخه چاپ شده به آدرس دبیرخانه همایش به آدرس پستی: تهران، خیابان سمیه، نرسیده به حافظ، حوزه هنری، طبقه اول، اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری، دبیرخانه دائمی همایش بین المللی باران غدیر ارسال شود.
شماره تلفن دبیرخانه دائمی همایش بین المللی باران غدیر  3 -8889629 و نشانی الكترونیكی info@baraneqadir.ir است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار