کد خبر: 668451
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
زیر سایه بی توجهی مسئولین
عده ای از اراذل و اوباش شهر نور مازندارن به دلیل تذکر لسانی یک جانباز شیمایی وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و یک دست وی را شکستند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ عده ای از اراذل و اوباش شهر نور مازندارن به دلیل تذکر لسانی یک جانباز شیمایی وی را مورد ضرب و شتم قرار داده و یک دست وی را شکستند.

دکتر خباز زاده رزمنده سال های دفاع مقدس و جانباز شیمایی در گفت و گوی اختصاصی با شهدای ایران اظهار داشت: چند روز قبل برای استراحت به همراه خانواده به شهر نور مازندران منطقه رویان سفر کردیم که در هنگام پارک در یک منطقه جهت خرید سوغات متوجه شدیم که عده ای اراذل و اوباش مسافران را مورد اذیت و آزار قرار می دهند و که من بنا به تکلیف شرعی ابتدا به ایشان تذکر لسانی دادم و وقتی با برخورد نامناسب مواجه شدم اظهار داشتم با توجه به اینکه قانون در کشور حکم فرماست از پلیس 110 کمک بگیرم اما یکباره 30 نفر از اراذل و اوباش منطقه بر سر من و خانواده ام ریختند و به قصد کشت بنده را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

دکتر خباز زاده که  به دلیل ضربات سخت اراذل و اوباش مورد عمل جراحی قرار گرفته و در یک دست او که شکسته است پلاتین قرار داده شده است  ادامه داد: من یک پیر مرد 63 ساله و شیمایی هستم که فقط بنا به تکلیف شرعی امر به معروف کردم. این افراد متاسفانه فقط مسافران را مورد اذیت و آزار قرار می دهند و حتی مطلع شده ایم بعد از درگیری با بنده روز بعد مسافر دیگری را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

دکتر خباز زاده رزمنده و جانبازی است که سابقه فرماندهی بسیج بهداری استان فارس و مدیر کلی خدمات و پشتیبانی وزارت بهداشت را در کارنامه خود دارد و هم اکنون مسئول بخش انفاق مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع) می باشد.

این جانباز دفاع مقدس خاطر نشان کرد از طریق وکیلی موضوع را در مراجع قانونی پیگیری خواهم کرد اما با توجه به اینکه مزاحمت برای نوامیس مردم ایجاد نشود از مسئولین می خواهم مقابل چنین برخورد هایی بایستند  چرا که این افراد سلاح سرد داشتند و شاید از حال نرفته بودم و با سلاح به من حمله ور می شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار