کد خبر: 668431
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
بخش دوم مسابقه بزرگ بازیگری "ستاره بیست" شبکه نمایش با حضور شرکت کنندگان تهرانی ها در مدرسه عالی هنر پارسان آغاز شد.
به گزارش «جوان»، پذیرفته شدگان تهرانی امروز جلسه توجیهی با کارگردان و تهیه کننده و آشنایی با چگونگی تسست حضوری وارد دور دوم مسابقه بازیگری "ستاره بیست" داشتند.

به گفته رامین نواب پور تهیه کننده مسابقه بزرگ ستاره بیست، جلسه توجیهی از تهران آغاز شده است و به ترتیب جدول زمانبندی، دیگر استان ها نیز در این جلسات حضور پیدا خواهند کرد.

وی در مورد تفکیک جلسه توجیهی با تست های حضوری پذیرفته شدگان گفت: دلیل اصلی این امر آشنا نبودن پذیرفته شدگان با چگونگی حاضر شدن در تست های حضوری است که کار را برای داوری سخت می کرد به همین دلیل کمیته سیاست گذاری مسابقه به این نتیجه رسید که باید ابتدا برای افراد جلسات توجیهی داشته باشد.

نواب پور در پاسخ به اینکه شهرستان ها دچار مشکل برای رفت آمد می شوند اضافه کرد: جلسه توجیهی پذیرفته شدگانی که از شهرهایی غیر از استان تهران هستند با تست حضوری در یک روز خواهد بود و تقریباً در یک زمان صورت می گیرد.

وی در توضیح اینکه جلسات توجیهی برای شهرستانی ها چگونه برگزار می شود ادامه داد: تمام بخش های مسابقه در تهران است زیرا به دلیل حجم بالای افراد ستادی جشنواره و همچنین لوکشین های طراحی شده برای مسابقه امکان جابجایی گروه به شهرستان ها نیست.

حسن فتحی به عنوان رییس هیأت داوران، بابک محمدی، مدیر آموزش و رامین نواب پور، تهیه کننده، فاطمه ثمرقندی کارگردان و مجری مسابقه بزرگ بازیگری "ستاره بیست" در آغاز بخش دوم مسابقه حضور داشتند.

جلسات توجیهی ستاره بیست برای استان تهران و استان البرز تا جمعه هفتم شهریور در مدرسه عالی هنر پارسان در حال برگزاری است و داوران و مدیران هر بخش برای پاسخگویی به سوالات پذیرفته شدگان حضور دارندیادآور می شود مسابقه مستند بازیگری "ستاره بیست" به تهیه کنندگی رامین نواب پور با 6 هزار نفر پذیرفته شده وارد مرحله دوم شد. علاقه مندان برای اطاع از روند مسابقه می توانند به نشانی www.setareh20.com مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار