کد خبر: 668426
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب گفت: مردم به کسی رای دادند که وعده اعطای کوپن و یارانه را نداد، بلکه وعده داد برای توسعه و سربلندی کشور همچنین اشتغال زایی و ایجاد فضای مناسب برای انجام امور اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند.

 

خبرگزاریی ایسنا: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب گفت: مردم به کسی رای دادند که وعده اعطای کوپن و یارانه را نداد، بلکه وعده داد برای توسعه و سربلندی کشور همچنین اشتغال زایی و ایجاد فضای مناسب برای انجام امور اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند.

یونسی در جمع علمای اهل سنت خراسان شمالی گفت: این دولت وعده داد که از کرامت انسان ها، از دین و حقوق مردم همچنین وحدت میان مردم دفاع خواهد کرد و میان قومیت های مختلف فرقی قائل نیست.

او ادامه داد: بر همین اساس، گروه های تنگ نظر و انحصار طلب فهمیدند که عرصه بر آنها تنگ شده است و وقتی که ملت پای کار می آیند، آنها باید بروند، چون در میدان حماسه سیاسی، احزاب خشونت طلب، تنگ نظر و انحصار طلب جایگاهی ندارند.

او گفت: این در حالی است که هنوز عده ای در این سرزمین تلاش می کنند که مردم را منحرف کنند و این عده تصور می کنند که می توانند احساس، ایمان و اراده مردم را بخرند، با این وجود، مردم به آنها رای ندادند.

او در ادامه به موضوع اشتغال جوانان نیز اشاره کرد و گفت: اشخاصی که در آزمون های استخدامی شرکت می کنند و قبول می شوند، بدون این‌که قومیت آن ها را در نظر داشته باشیم، پذیرش می کنیم، با این وجود باید یادآور شوم که جوانان حتما نباید به دنبال مشاغل دولتی باشند که این رویه ای مطلوب نیست، چون مشاغل دولتی محدودیت می آورد.

دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: اصلا جای خالی برای پذیرش استخدام های دولتی نیز وجود ندارد که بخواهیم پذیرش جدیدی را داشته باشیم، چون دولت قبلی جای خالی برای پذیرش استخدام های دولتی را باقی نگذاشته و بقدری بیش از ظرفیت های موجود، نیرو پذیرفته و بد جوری این ظرفیت ها را پر کرده است که امکانی برای پذیرش های جدید باقی نمانده است.

او گفت: در زمینه بورسیه ها، در دولت قبلی عده ای فاقد شرایط، با پول مردم تحصیل کردند تا مدیر این ملت شوند و حالا این دولت مانده است که باید چه بکند!
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
2
وقتی حرفی برای زدن نداشته باشند به اینجور حربه ها متوسل میشوند .فکر نکنید مردم نمی فهمند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار