کد خبر: 668412
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
پیام تبریک رییس سازمان بسیج مستضعفین به مسئولان گروه های مقاومت حماس و جهاد:
ان شاءالله به زودی نماز جماعت را با شما و همه مردم مجاهد فلسطین و آحاد مسلمانان جهان در بیت المقدس اقامه خواهیم کرد... وعده گاه بعدی ما محراب مسجد الاقصی.
خبرگزاري بسيج: رییس سازمان بسیج مستضعفین در پی پیروزی غرور آفرین مقاومت غزه علیه رژیم کودک کش اسرائیل طی پیامی به مسئولان گروه های مقاومت حماس و جهاد این پیروزی را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نَصْرٌ مِّن‌َ اللَّه‌ِ وَ فَتْح‌ٌ قَرِيب‌

برادر مجاهد خالد مشعل رییس محترم دفتر سیاسی حماس

برادر مجاهد رمضان عبدالله دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی

سلام بر شما و سلام بر همه مردم مجاهد غزه قهرمان

افتخار دارم از سوی بسیجیان غیرتمند ایران اسلامی که برای صدور فرمان عملیات آزادی قدس لحظه شماری می کنند پیروزی بزرگ امت اسلامی در مقاومت 51 روزه را به شما و همه ی مردم فلسطین و جمیع مسلمانان تبریک گویم.

متوقف کردن یکی از مجهز ترین ارتش های استکبار پس از سال ها محاصره با کمترین امکانات در یک زمین محدود، پیروزی بزرگی است اما پیروزی بزرگتر از آن چه شما در میدان نبرد کسب کردید رسوایی استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، آمریکاست. اینک خون کودکان معصوم غزه، مُهر پایان را بر حیات ننگین رژیم آمریکا زده است.

اینک زمینه پیروزی بزرگ فراهم شده است و جهان اسلام می رود تا برای عملیات نهایی آزادی بیت المقدس آماده شود.

شک نداریم که نتیجه جنگ آینده با رژیم کودک کش چیزی جز پیش روی در سرزمین های اشغالی نخواهد بود.

برادران عزیز و مجاهدم جای دارد که در این فرصت تاریخی با بر شماری نعمت های بزرگی که عامل اصلی این پیروزی است شکرگذار آن نعمت ها باشیم و آن نیست جز اخلاص مجاهدان و کار برای رضای خدا بدون ترس از دشمن و نعمت بزرگ وحدت و یکپارچگی صفوف مردم و انسجام واحده ی مردم در حمایت از مقاومت و هدایت و حمایت بی نظیر امام خامنه ای عزیز.

در این جشن بزرگ پیروزی با شهیدان مظلوم میثاق می بندیم که جهاد و مقاومت را با تمام توان ادامه دهیم و  با همه توانایی در تسلیح و تجهیز مقاومت به ویژه در کرانه باختری بکوشیم.

ان شاءالله به زودی نماز جماعت را با شما و همه مردم مجاهد فلسطین و آحاد مسلمانان جهان در بیت المقدس اقامه خواهیم کرد... وعده گاه بعدی ما محراب مسجد الاقصی.

وما النصر إلا من عند الله العزيز الحكيم

4 شهریور 93

29 شوال 1435

سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار