کد خبر: 668396
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹
تایج تکان دهنده یک تحقیق مستقل در بریتانیا که روز سه شنبه و در آستانه گشایش مدارس این کشور منتشر شد، حاکی از اذیت و آزارجنسی حدود یکهزار و 400 کودک تنها در شهرˈ روترهامˈ واقع در یورکشایرجنوبی انگلیس است.

 

خبرگزاری ایرنا: نتایج تکان دهنده یک تحقیق مستقل در بریتانیا که روز سه شنبه و در آستانه گشایش مدارس این کشور منتشر شد، حاکی از اذیت و آزارجنسی حدود یکهزار و 400 کودک تنها در شهرˈ روترهامˈ واقع در یورکشایرجنوبی انگلیس است.

براساس نتایج این تحقیق که به سفارش شورای محلی روترهام صورت گرفته ، مشخص شده است که این کودکان از سال 1997 تا سال 2013 میلادی ، مورد اذیت و آزار و سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند.

دراین گزارش، اذیت و آزار و سوء استفاده های جنسی صورت گرفته از این کودکان قربانی که برخی از آنها تنها یازده سال داشته اند، وحشتناک توصیف شده و تاکید گردیده که این روند تاکنون ادامه داشته است.

به دنبال انتشار این گزارش، رییس شورای شهر روترهام بدلیل آنچه آن را ˈیک شکست آشکار دسته جمعیˈ به منظور متوقف کردن بهره برداری جنسی از کودکان این شهر طی 16 سال گذشته خواند، استعفا کرد.

خانم پرفسورˈ الکسس جیˈ که این گزارش را تهیه کرده است روز سه شنبه با اشاره به موارد اذیت و آزارهای صورت گرفته علیه کودکان شهر روترهام طی دوره یاد شده ، گفت: برخی از این کودکان علاوه بر تجاوزهای مکرر و ضرب و شتم زیاد، از سوی افراد و باندهای تبهکار به عنوان برده جنسی به سایر شهرهای انگلیس منتقل شده اند.

وی افزود: مسئولان شهر روترهام از جمله مقامات پلیس این شهر طی دوره مذکور به رغم گزارش های داده شده در باره اذیت و آزار کودکان، در متوقف کردن این روند تکان دهنده، کوتاهی کرده اند.

خانم الکسس جی همچنین گفت که پلیس این شهر با تحقیر با بسیاری از این کودکان که قربانی باندهای تبهکار و افراد خاطی شده اند، رفتار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مقامات پلیس شهر روترهام آمارهای مربوط به شمار سوء استفاده های جنسی در این شهر را باور نداشتند، گزارش های تهیه شده در این زمینه را نیز تاکنون نادیده می گرفتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار