کد خبر: 668372
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
رئیس جمهوری آمریکا، گروه تروریستی داعش را سرطان توصیف و اعلام کرد که نابودی آن آسان نیست.

خبرگزاری مهر: النشره گزارش داد: باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا در سخنانی گروه تروریستی داعش را به مثابه سرطان توصیف و اعلام کرد که نابود کردن این گروه آسان نخواهد بود.

وی با بیان این مطلب افزود: استراتژی آمریکا درباره داعش مبتنی بر همکاری و ائتلاف منطقه ای و بین المللی و حمایت از تلاش ها برای مبارزه با این گروه است.

اوباما خاطرنشان کرد: هرگز به سربازانمان اجازه نخواهیم داد به جنگ در عراق کشیده شوند.

 اظهارات اوباما در حالی است که شواهد و قرائن نشان می دهد که آمریکا خود از پدیدآورندگان گروهک داعش برای پیشبرد اهداف و منافع خود و رژیم صهیونیستی به شمار می رود. خاطرنشان می شود جنگنده های ارتش آمریکا در راستای همکاری امنیتی با دولت عراق مواضع گروه تروریستی داعش را بمباران می کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
0
1
سرطان واقعی ! آمریکا و انگلیس خبیث ، آل سعود و اسرائیل هستند که این گروهها را در دامان پلید خویش می پرورند !!!
اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
1
به نام خدا - هشدار !! گول نخوریم ! آمریکا و غرب دنبال اشغال عقبه مقاومت (سوریه ) هستند و نجات اسرائیل از محاصره و تنگنا !! و صبر نمی کنند دوره اسد سپری شود ! چون نمی خواهند در تجاوز بعدی سوریه پشت حزب الله باشد و حزب الله کار اسرائیل را یکسره نماید !! و الا سرنخ اصلی داعش در M I 6 انگلیس و عربستان و قطر و آمریکا و ترکیه ،اسرائیل و پایگاههای غرب اردن و نزد بندر بن سلطان است و نتانیاهو ! نه عراق و سوریه و لبنان قربانی !! بهانه جویی آمریکا با فیلم ذبح ساختگی ! نه ضد داعش ! بلکه نقشه ای برای حمله به سوریه و سرنگونی اسد یا تضعیف شدید ارتش سوریه و انهدام انبار های سلاح مقاومت و بدست آوردن اطلاعات پیش از حمله به گلوگاههای مواصلاتی حزب الله و ... و تضعیف ارتش و بسیج مردمی سوریه در آستانه غلبه نهایی شان بر تروریست های صلیبی صهیونی- سلفی- با فرمول مهار دوجانبه !! تا این کارزار 3 ساله طرف برنده نداشته باشد و باز در موقعیتی برابر بشار را مجبور به نشستن سر میز با نماینده ترورییست های ضد سوری نمایند !! و ...نجات تروریست ها از چنگال انتقام ملت سوریه ! و.... لکن ایران باید هر چه زود تر به یاری سوریه بشتابد و بهترین سامانه های پدافند ضد هوایی غیر قابل رهگیری و با موشک های برد بلند صیاد 3 را در سوریه مستقر نماید و قوی ترین موشک های ضد ناو دروبرد را در سواحل مدیترانه سوریه مستقر نماید تا در صورت قصد امریکا به تجاوزگری نظامی ضد سوریه ، پاسخ بهنگام و کوبنده به آمریکای جنایتکار بدهیم ! انشاءالله
مهردادمیخبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
0
0
اعلام استراتژی آمریکا برای مقابله با داعش درست در شب ۱۱سپتامبر وتاکید اوبامابراین که بر اساس این راهبرد، نیروی هوایی آمریکا مواضع این گروه را(در هر کجایی که باشند)هدف قرار میدهدنمایانگراین حقیقت است که سناریوی مو ذ یا نه ی حساب شده و خو نباربراندازی حکومت سوریه پس از قربانی کردن هزاران انسان بیگناه عاقبت دارد به سکانس نهائیش میرسد.بدین ترتیب که آمریکا با ایجاد آشوب در (دونتسک اوکراین)ومتعاقب آن تحریم روسیه و از سوی دیگر باباز گذاشتن عرصه ی ترکتازی گروهک ضددین داعش و قدرت دادن به آن در حد و اندازه ای که بتوان این گروه را یک تهدید جهانی قلمداد کردوحتی نمایش سکانسهای سربریدن خبرنگاران آمریکائی(برای بدست آوردن حمایت افکارعمومی‌مردم آمریکا)، هم اکنون فارغ از مخالفتهای روسیه که درگیر بحران اوکراین میباشدو درضون بعلت تحریمها تضعیف شده،آمریکا و دول غربی میتوانند در شرایطی که با شرایط قبلی بسیار متفاوت است براحتی به سوریه حمله کرده وبا اعلام منطقه پرواز ممنوع،سوریه را همانند لیبی مورد تهاجم قراردهندودر جهت ساقط نمودن حکومت بشار اسد تلاش نمایند.
ولی بنابراین اصل که:”بارکج هرگز به منزل نمیرسد”و”خون ناحق دامنگیر عامل خونریز خواهد شد”این بار نیزمصیبتها دامان خودشان را هم خواهد گرفت و همانند ماجرای القاعده و ۱۱سپتامبر،اروپائیان عضو داعش پس از پراکندگی بزودی بلای جان غرب خواهند شد.

پا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار