کد خبر: 668358
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۶
رییس سازمان مدارس غیردولتی از امکان تاسیس مدارس غیردولتی توسط وزارتخانه‌ها، سازمانها و ارگانها خبر داد و گفت: آموزش و پرورش با بررسی شرایط و تطبیق این مدارس با قوانین و مقررات مجوز صادر می کند.
مرضیه گرد در گفتگو با مهر از امکان تاسیس مدارس غیردولتی درون سازمانی توسط سازمانها و ارگان های مختلف در کشور خبر داد و گفت: ارگان ها و سازمانهایی که از عهده اداره مدرسه غیرانتفاعی برای فرزندان کارکنان مجموعه خودشان برآیند بطوریکه خروجی مدرسه با کیفیت و قابل دفاعی باشد، می توانند با ارائه درخواست به سازمان مدارس غیردولتی این مدارس را تاسیس کنند.

به گفته رییس سازمان مدارس غیر دولتی، مشارکت مردمی و امور خانواده، در حال حاضر دستورالعملی با عنوان مدارس جوار وجود دارد که براساس آن تمامی وزارتخانه ها، نهادها، حوزه های علمیه، مساجد، کارخانه ها می توانند تقاضای مدرسه غیرانتفاعی متناسب با اهداف سازمانی خودشان و البته هماهنگ با قوانین و مقررات آموزش و پرورش ارائه بدهند.

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل تاسیس این مدارس را به سازمانها اعلام کرده ایم، گفت: تاکنون درخواست هایی از سوی اورژانس، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و بیمه برای ما ارسال شده که در حال بررسی است. این مدارس باید بر اساس شرایط و ضوابط آموزش و پرورش فعالیت کنند و در ادامه بررسیهای لازم و بازرسیها در مورد آنها انجام می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار