کد خبر: 668340
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸
معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان خنداب از تکمیل پروژه تا اواخر سال اجرایی سال 93 خبر داد.

محمد جعفر علیزاده با بیان اینکه با 8 میلیارد ریالی که امسال به این پروژه اختصاص یافته بود پیش بینی می کردیم کار به اتمام برسد گفت: در بازدیدی که انجام شد بایستی در برآورد هزینه و نقشه تجدید نظر کنیم و اعتبار جدیدی برای این پروژه اختصاص دهیم.
وی با اشاره به اینکه 70 درصد از 8 میلیاردی که امسال برای بیمارستان تخصیص یافته بود به حساب واریز شده است گفت:با توجه به سردسیر بودن این منطقه باید فعالیت بیشتری داشته باشیم تا ساختمان اصلی بیمارستان هرچه سریعتر تکمیل شود.

علیزاده ادامه داد: در صورت قرار گرفتن در تنگنای مالی در ابتدای سال 94 اعتبار جدید اختصاص خواهد یافت و حداکثر تا هفته دولت سال آینده بیمارستان تکمیل خواهد شد.
وی همچنین گفت: تجهیزات موتور خانه خریداری شده است و بایستی در نصب آنها تسریع شود.
توسعه راهها و رفع نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی ، ارتقاء نمایندگی راه و شهرسازی شهرستان خنداب به اداره راه و شهرسازی در خنداب ،تسریع در تکمیل بیمارستان و اختصاص تسهیلات برای ساماندهی مسکن مهر از درخواست های مسئولین و مردم بود که در حضور معاون راه و شهر سازی کشور مطرح شد.
لازم به ذکر است تا به حال نزدیک به 17 میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان هزینه شده است و برای تکمیل و به اتمام رسیدن این پروژه با در نظر گرفتن اعتبار امسال 23 میلیارد ریال نیاز می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار