کد خبر: 668103
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
با توافقی فی مابین مجموعه مدیریت شهری و بنیاد مستضعفان مقرر شد پس از اتمام پروسه های قانونی و با واگذاری 70 درصدی اراضی باغ سیب به شهرداری کرج این فضا در اختیار استفاده عموم شهروندان قرار گیرد.

علی ترکاشوند شهردار کرج با اعلام خبر فوق و با اشاره به اهمیت باغ سیب به عنوان یکی از مهمترین ریه های تنفسی شهر، اجرای این توافق نامه را برای انتفاع و توسعه شهر به ویژه در راستای افزایش سرانه های فضای سبز و تفریحی موثر دانست و افزود: بر اساس توافقات به عمل آمده فی ما بین شهرداری کرج و بنیاد مستضعفان و با حمایت های شورای اسلامی کلانشهر کرج، باغ سیب با کاربری فضای سبز به عنوان بزرگترین پارک شهری کشور در اختیار عموم شهروندان کرجی قرار می گیرد.

وی افزود: آنچه طبق توافق نامه و قرارداد تنظیم شده در اختیار شهرداری قرار می گیرد، فضای حدود 300 هکتاری ضلع شمالی بلوار دانش است که این میزان اراضی، 70 درصد باغ سیب را شامل می شود که در حد فاصل بلوار ارم تا ادامه چهارباندی واقع شده است.

ترکاشوند اضافه کرد: طبق سنوات گذشته و توافقات صورت گرفته 30 درصد از باغ سیب نیز از قسمتی از اراضی که فاقد درخت سیب است در اختیار بنیاد قرار می گیرد ضمن آنکه طی تصمیات اخذ شده تمام سرانه های خدماتی مورد نیاز از محل 30 درصد تامین می شود.

وی اظهار داشت: محل و مکان اراضی باغ سیب متعلق به بنیاد مستعفان از قسمت شرق اراضی باغ سیب در نظر گرفته شده است که عمدا این اراضی فاقد درخت بوده و بایر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار