کد خبر: 668096
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
همزمان با هفته دولت 37پروژه شرکت برق منطقه ای سمنان با اعتباری حدود 112 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

مهندس سیدعلی اکبر صباغ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان با اعلام این خبر گفت : 4 پروژه این شرکت در بخش انتقال و فوق توزیع و با اعتباری معادل 8/65 میلیارد ریال در هفته دولت امسال با حضور مسئولان ارشد استان رسماً افتتاح خواهند شد .

وی ادامه داد : دو پروژه " توسعه و افزایش قدرت پست 20/63 کیلوولت جنت آباد در گرمسار" و "خط 63 کیلوولت شهرک صنعتی سمنان" و همچنین دو پروژه " سامانه های فتوولتائیک (خورشیدی)" و" اصلاح و بهینه سازی تاسیسات" نیز در سراسر استان به بهره برداری می رسند که بهبود پارامترهای کیفی برق ، ایجاد ظرفیت جدید ، افزایش قابلیت اطمینان بهره برداری از تاسیسات ، توسعه استفاده از انرژی های نو و افزایش قابلیت مانور شبکه بخشی از مزایای بهره برداری از این پروژه هاست .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان مجموع اعتبار پیش بینی شده برای آغاز عملیات اجرایی 33 پروژه این شرکت را بیش از 46 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی 7 پروژه دیسپاچینگ و مخابرات ، 25 پروژه اصلاح و بهینه سازی تاسیسات انتقال و فوق توزیع در سرار استان و خط 63 کیلولت تاریخانه دامغان با اعتباری معدل 6/21میلیارد ریال در هفته دولت امسال آغاز خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار