کد خبر: 668083
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۳
فرماندار شهرکرد از افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتن 15 پروژه عمرانی در این شهرستان خبر داد.

حمید ملک‌پور گفت: برای تکمیل و افتتاح این تعداد پروژه 146 هزار و 154 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که با افتتاح این تعداد پروژه عمرانی در شهرستان شهرکرد تا حد زیادی مشکلات مردم در این زمینه‌ها برطرف خواهد شد و زمینه رضایت‌مندی مردم را به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: با بهره‌برداری از این 15 پروژه عمرانی در شهرستان شهرکرد زمینه اشتغال 203 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان که شهرستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری است فراهم می‌شود.

همچنین در استان چهار محال و بختیاری و با حضور معاون استاندار باند دوم جاده سورشجان ـ فارسان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خدابخش مرادی گفت: شروع عملیات اجرایی احداث باند دوم جاده سورشجان به فارسان در سال 90 بود که در سال جاری با تزریق اعتبارات مورد نیاز توانسته‌ایم زمینه افتتاح و بهره‌برداری از این جاده را در هفته دولت سال جاری فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای ساخت و تکمیل باند دوم محور ارتباطی سورشجان به فارسان که حجم ترافیکی بالایی نیز دارد مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی تصریح کرد: برای احداث این محور ارتباطی 120 هزار مترمکعب خاک‌ریزی و 32 هزار مترمکعب نیز خاک‌برداری صورت گرفته تا این محور ارتباطی را تکمیل و برای استفاده و آسایش مردم آن را افتتاح کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: برای احداث باند دوم محور ارتباطی سورشجان به فارسان 6 دهنه پل احداث شده که این تعداد پل از یک متر تا چهار مترمربع هستند که با احداث این تعداد پل آب‌های سطحی در مواقع بارندگی از دهانه این پل‌ها خارج می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار