کد خبر: 667236
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
رئیس دانشگاه فرق و مذاهب اسلامی قم:
رئیس دانشگاه فرق و مذاهب اسلامی قم با بیان اینکه ماری که آمریکا در آستین دارد بی‌شک دیر یا زود دستش را خواهد گزید، گفت: داعش برای آنانی که وابسته به دیگرانند، خطر دارد

حجت‏الاسلام مهدی فرمانیان در گردهمایی سیاسی که با حضور پاسداران سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان و تیپ قائم (عج) در حسینیه امام خمینی (ره) این یگان برگزار شد، با اشاره به تاریخچه همه جریان‌های مرتبط به وهابیت و برنامه‏های استکبار جهانی در ساخت این جریان‌ها بیان کرد: جریان‏هایی که امروز در برابر اسلام ایستاده‏اند، روزی برای جلوگیری از نفوذ قدرت‌های شرقی در خاورمیانه ساخته و پرداخته شدند و کم کم با تغییر منافع آمریکا تغییر کارکرد دادند.

وی افزود: همان‏هایی که روزی برای از بین بردن آمریکا برنامه‏ریزی می‏کردند، با حمایت مالی و سیاسی امروز به مزدور حلقه به گوش آمریکا تبدیل شده‏اند.

رئیس دانشگاه فرق و مذاهب اسلامی قم گفت: داعش جریانی است که با حمایت آمریکا و دلارهای بعضی کشورهای عربی تشکیل شد تا منافع آمریکا را در منطقه تأمین کند و اگر اتحاد مسلمین در این مناطق خدشه‏دار نمی‏شد و به حرف‏های اغواگرانه آمریکا اعتماد نمی‏کردند، امروز گروه‌های تروریستی ضد بشری مثل داعش تشکیل نمی‏شد تا تمام تلاش خود را برای از بین بردن چهره اسلام در جهان به کار بندد.

فرمانیان تصریح کرد: به زعم غربی‏ها، اهداف آنها حاصل شده اما واقعیت آن است که اسلام از این دست دشمنان کم ندیده است؛ از زمان پیامبر (ص) همواره تعدادی افراطی بودند که در احکام و حدود الهی از ایشان سبقت می‏گرفتند و نظریه می‏دادند.

وی اظهار داشت: آمریکا هنوز از اسلام درک درستی ندارد و برای مسلمانان نسخه می‏پیچد؛ آنها نمی‏دانند که خدا یاور مسلمانان واقعی است و پیروان واقعی دینش را تنها نمی‏گذارد و بی‏شک انتقام سختی از آنهایی که انسان‌های بی‌گناه را به بهانه‌های واهی می‌کشند، خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه فرق و مذاهب اسلامی قم گفت: امروز با گذشت مدتی از عملکرد این گروهک‏های تروریستی، بسیاری از مردم دنیا به این باور رسیده‏اند که تمام کشت و کشتارهای جهان به نوعی به استکبار ربط پیدا می‏کند

فرمانیان بیان کرد: امروز داعش با توجه به کارهایی که صورت داده، به این نتیجه رسیده است که دیگر به حمایت آمریکا هم نیاز ندارد و کم‏کم شاهد این خواهیم بود که این جریان‌ها بلای جان آنهایی شود که داعش را در دامانشان پرورش داده‌اند و این سنت تخلف‌ناپذیر خداوند است که مکاران عالم به مکر خودشان گرفتار خواهند شد.

وی افزود: با بروز این جریان‌ها، غربی‌ها به این واقعیت بزرگ رسیده‏اند که اتحاد رمز پیروزی است و آمریکا بزرگ‌ترین دشمن برای تمام تمدن‌های بشری دنیاست.

رئیس دانشگاه فرق و مذاهب اسلامی قم با بیان اینکه ماری که آمریکا در آستین دارد بی‌شک دیر یا زود دستش را خواهد گزید، گفت: داعش برای آنانی که وابسته به دیگرانند خطر دارد، اما برای آنهایی که برای حفظ عزتشان سر و جان می‏دهند، هیچ است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر