کد خبر: 667036
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵
همراه با دو سكانس حذف شده فيلم
مدير پروژه سينمايي «چ» با اشاره به اينكه در نيمه شهريور ماه توزيع سراسري نسخه نمايش خانگي«چ» آغاز مي‌شود، گفت: در نسخه ويدئويي فيلم «چ» علاوه بر فيلم حدود ۱۰۰ دقيقه پشت صحنه و همچنين دو سكانس حذف شده از فيلم گنجانده شد.
مدير پروژه سينمايي «چ» با اشاره به اينكه در نيمه شهريور ماه توزيع سراسري نسخه نمايش خانگي«چ» آغاز مي‌شود، گفت: در نسخه ويدئويي فيلم «چ» علاوه بر فيلم حدود ۱۰۰ دقيقه پشت صحنه و همچنين دو سكانس حذف شده از فيلم گنجانده شد.

پژمان لشكري‌پور، مدير پروژه سينمايي «چ» در خصوص دلايل تأخير در پخش نسخه نمايش خانگي فيلم سينمايي «چ» گفت: دليل اين تأخير، كار متفاوتي است كه در مورد نسخه ويدئويي فيلم سينمايي «چ»صورت گرفته است.

لشكري پور با اشاره به تفاوتي كه در عرضه نسخه نمايش خانگي اين فيلم وجود دارد، گفت: اولاً تمام نسخه‌هايي كه به بازار ارائه خواهند شد DVD 9 خواهند بود و همزمان نسخه ويدئويي فيلم به صورت Blue- ray  نيز عرضه مي‌شود. همچنين زيرنويس فارسي براي ناشنوايان عزيز، زيرنويس انگليسي، عربي، تركي استانبولي و اسپانيولي براي اين فيلم در نظر گرفته شده است. وي ادامه داد: همچنين صداي فيلم به صورت پنج به يك خواهد بود. مي‌توان گفت كه فاخر بودن فيلم در عرضه نسخه ويژه نمايش خانگي هم مورد توجه قرار گرفته و نسخه ويدئويي فيلم سينمايي «چ» تقريباً همپا با استانداردهاي جهاني و مؤلفه‌هايي كه در نسخه ويدئويي فيلم‌هاي خارجي اورجينالي كه هم اكنون در دسترس است در حال آماده‌سازي مي‌باشد.

مدير پروژه سينمايي «چ» اضافه كرد: در نسخه ويدئويي فيلم سينمايي «چ» غير از خود فيلم حدود 100 دقيقه پشت صحنه به صورت اپيزوديك و همچنين دو سكانس حذف شده از فيلم كه بنا به مقتضيات تدويني از فيلم حذف شد، گنجانده شده است.

وي خاطرنشان كرد: به ‌طور مثال عناويني نظير بحث‌هاي مربوط به فيلمنامه‌نويسي، كارگرداني، بازيگري، جلوه‌هاي ويژه، صداگذاري و موسيقي، توليد و تداركات، طراحي صحنه و. . . فصولي هستند كه به تفكيك در منوي پشت صحنه قرار گرفته‌اند و طي مصاحبه‌هايي كه در يك پلاتوي جداگانه ضبط شد دست‌اندركاران مستقيم هر حوزه به گفت‌و‌گو در ارتباط با رشته تخصصي خود پرداختند.

 وي همچنين افزود: سكانس معروف هلي‌كوپتر فصلي بالغ بر 15‌دقيقه است كه در آن آماده‌سازي و توليد اين سكانس به طور كامل به همراه جلوه‌هاي ويژه و مباحث مربوط به طراحي صحنه اين فيلم كه يكي از كارهاي شاخص و ماندگار سينماي بعد از انقلاب است، مورد توضيح و بررسي قرار مي‌گيرد و عرض مي‌كنم همه تلاش ما بر اين است نسخه‌اي كه در اختيار مخاطب قرار مي‌گيرد هم به لحاظ كيفيت صوتي و بصري و هم قابل استفاده بودن براي مخاطبين و علاقه‌مندان فيلم «چ» بسته‌اي ماندگار و ارزشمند باشد كه مخاطبان بتوانند طي سال‌ها به آن رجوع و از آن استفاده كنند و از زواياي مختلفي از آن بهره ببرند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار