کد خبر: 666986
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
مسئول کمیته اطلاع رسانی تشکیلات "ندا " از تغییر نام این تشکیلات خبر داد و گفت: ما قصد اختلاف میان اصلاح طلبان را نداریم و زیر چتر اصلاح‌طلبی قرار داریم و به همین دلیل برای آنکه حسن نیت خود را نشان دهیم به توصیه‌ای که از سوی بزرگان به ما شد عمل کردیم و اسم تشکیلات را تغییر دادیم و دیگر ندا مخفف نسل دوم اصلاح طلبان نیست و تشکیلات به نام ندای ایرانیان تغییر یافته است.
بهروز شجاعی مسئول کمیته اطلاع رسانی تشکیلات "ندا " در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه این تشکیلات در برخی موارد دارای تفاوت دیدگاه با حزب کارگزاران است گفت: تشکیلات ندا نه مشارکت،نه مجاهدین، نه اعتماد ملی و نه کارگزاران است. ندای ایرانیان، ندای ایرانیان است و نسخه دوم و پنهان هیچ حزبی نیست، هرچند که اعضای ندا دارای سابقه تشکیلاتی در احزابی چون مشارکت و تحکیم وحدت، انجمن های اسلامی و ... هستند.

وی به تغییر نام تشکیلات ندا اشاره کرد و گفت:ما قصد اختلاف میان اصلاح طلبان را نداریم و زیر چتر اصلاح‌طلبی قرار داریم و به همین دلیل برای آنکه حسن نیت خود را نشان دهیم به توصیه‌ای که از سوی بزرگان به ما شد عمل کردیم و اسم تشکیلات را تغییر دادیم و دیگر ندا مخفف نسل دوم اصلاح طلبان نیست و تشکیلات به نام ندای ایرانیان تغییر یافته است.

شجاعی به کمیته‌های اطلاع رسانی و سیاسی این تشکیلات اشاره کرد و گفت:هادی حیدری،حسن یونسی،شهاب طباطبایی،سجاد سالک، رضا شریفی و سعید نور محمدی از اعضای کمیته سیاسی تشکیلات ندای ایرانیان هستند.

وی با تاکید بر اینکه ما قصد رابطه حسنه با تمامی احزاب اصلاح طلب را داریم،تصریح کرد: ما علیه کسی نیستیم و همراه با تمام احزاب اصلاح طلب هستیم و در این راستا با فعالان باسابقه اصلاح طلب دیدارهایی داشته و داریم و در همین راستا به زودی با برخی از اعضای بنیاد امید ایرانیان نیز دیدار می کنیم.

مسئول کمیته اطلاع رسانی تشکیلات "ندای ایرانیان" از دیدار با ناطق نوری و سید حسن خمینی خبر داد و گفت: شیوه ما گفتگو است و در این راستا دیدار با چهره های مختلف اصلاح طلب و حتی اصولگرا را در دستور کار داریم.

وی تاکید کرد که مواضع سیاسی تشکیلات ندا و همچنین روند ثبت قانونی این تشکیلات از سوی هادی حیدری، سخنگوی حزبِ در شرف تاسیس ندای ایرانیان به زودی اعلام می شود.

به گزارش مهر، در هفته گذشته تشکیلات نسل دوم اصلاح طلبان با عنوان "ندا" و با حمایت و محوریت صادق خرازی اعلام موجودیت کرد و اکنون بر اساس اعلام مسئول اطلاع رسانی آن، به توصیه بزرگان اصلاحات از نسل دوم اصلاح طلبان به ندای ایرانیان تغییر نام داده است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
...با اسامی دیگران که نمی شود "برای حزب کسب امتیاز کرد"
کاش این حزب جدید "اعلام می کرد"
ایا؟کفتگوی "در جهت پیشرفت کشور
است"یا سنگ اندازی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار