کد خبر: 666853
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
غلامرضا اسدالهی عنوان کرد
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن و صدور پروانه های بهره برداری و اکتشاف خبر داد و گفت: برخی معادن دولتی به نام مدیران و خانواده هایشان شده است که این تخلفات در دولت گذشته و دولت فعلی ادامه داد.
به گزارش مهر، غلامرضا اسدالهی گفت: تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری معادن و صدور پروانه های بهره برداری و اکتشاف در دستور کار نمایندگان قرار دارد.
 
نماینده مردم تایباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه زد و بند هایی در واگذاری معادن وجود دارد که علی رغم پیگیری ها و تذکرات در دولت قبل و دولت فعلی ای همچنان این روند ادامه داد.
 
او گفت: مدیرانی که وظیفه شان حفاظت از بیت المال است بعضی از معادن را که باید به نام دولت ثبت می کردند به نام خود و خانواده هایشان ثبت کردند و به عبارت دیگر معادن دولتی به نام برخی مدیران و خانواده هایشان شده است.
 
عضو کمیسیون برنامه گفت: در دولت جدید شخصی یکی از معادن با ارزش آهن را به نام همسرش کرده، گزارش این اقدام غیر قانونی به وزیر صنعت، معدن و تجارت داده شده است نعمت زاده و معاونش معتقدند که این شخص اقدام غیر قانونی انجام داده است اما متاسفانه برای این معدن از سوی وزارتخانه پروانه بهره برداری فعالیت صادر شده است.
 
اسدالهی گفت: این معدن بیش از 10 میلیارد تومان ارزش دارد، این مشکلات در همه شهرستان هایی که دارای معادن هستند وجود دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
0
0
چرا؟برای مدیران متخلف "قانونا"اقدام
نمی شود؟اگر مدعی هستیم"جایگاه
مسئولیتی را به افراد سالم ومعتقد
به دین "استفاده می کنیم"که حلال وحرام را مد رفتار خود دارند"پس چه گونه"این فسادها ...
"رخ می دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار