کد خبر: 666801
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
آیت‌الله محمود شمس نجف آبادی از اساتید اخلاق پایتخت و از شاگردان امام خمینی(ره) دعوت حق را لبیک گفت، مراسم تشییع این استاد اخلاق فردا(یک‌شنبه 2 شهریور ماه) برگزار می‌شود.
فارس: آیت‌الله محمود شمس نجف‌آبادی از اساتید اخلاق شهر تهران که به مدت نیم قرن امام جماعت مسجد باغ فیض را بر عهده داشت، عصر دیروز (جمعه 31 مرداد ماه) همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) رئیس مکتب شیعه دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع این عالم ربانی فردا(روز یک‌شنبه دوم شهریور ماه) ساعت ده صبح از بلوار شهید اشرفی اصفهانی، ابتدای خیابان شهید ناطق‌نوری به سمت امامزادگان سیدجعفر و حمیده خاتون(س) برگزار می‌شود، همچنین مراسم بزرگداشت این استاد اخلاق روز سه‌شنبه چهارم شهریور از ساعت 17 تا 19 در مسجد باغ فیض به نشانی صادقیه، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان شهید ناطق نوری، کوچه شهید نادعلی برگزار می‌شود.

آیت‌الله محمود شمس نجف‌آبادی که در سال 1307 در نجف‌آباد اصفهان دیده به جهان گشود، برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه قم رفت و نزد آیات عظام بروجردی، امام خمینی(ره)، محمدتقی آملی، رفیعی قزوینی و علامه طباطبایی تلمذ کرد، از هم‌‌دوره‌ای‌های وی می‌توان به آیات مهدوی‌کنی، امامی کاشانی و باقری‌کنی اشاره کرد.

آیت‌الله شمس نجف‌آبادی به مدت نیم‌قرن به عنوان امام جماعت نمونه پایتخت در مسجد باغ فیض به فعالیت می‌پرداخت، وی که دارای مبارزات سیاسی قبل از انقلاب بود، سابقه حضور در هشت سال دفاع مقدس را داشت، پیش از این مراسم بزرگداشت این عالم مجاهد و سالک بالله در بهمن ماه سال گذشته در مسجد باغ فیض با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار