کد خبر: 666713
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۶
به چند توصیه مهم و لازم برای انتخاب همسر، امر مقدس و مهم ازدواج و تشکیل زندگی مشترک توجه کنید.

متین السادات نصری، مشاور و مدرس دانشگاه اظهار داشت: باید گفت که سرعت بیش از اندازه در گزینش همسر جایز نیست. نامزدی و آشنایی قبل و طولانی کمک شایانی به زوج‌ها می‌نماید.


وی تصریح کرد: این نکته را باید به دختر‌ها و پسر‌های جوان متذکر شد که از ازدواج در سن کم خودداری کنند،‌ چرا که در سنین پایین فرد تابع احساساتش می‌باشد.

این روانشناس مشاور متذکر شد:‌ برای ازدواج اشتیاق بیش از حد نشان ندهید. به دوستان دیگر مشتاقان نیز اجازه ندهید که شما را به ازدواج زود هنگام و نسنجیده وادار کنند.

نصری توصیه کرد: ابتدا خوب فکر کرده و تمام جوانب را بسنجید، سپس با دیدی باز و واقع بینانه دست به این عمل مهم و مقدس بزنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همواره سعی کنید در زندگی مشترک توقعات را کم کنید، از چشم و هم چشمی‌های نادرست و ناپسند خودداری کرده و سعی کنید همسرتان را با آن‌چه که هست و آن‌چه که می‌تواند باشد دوست داشته باشید. تلاش نمایید که زندگی را برای خود و همسرتان تلخ نکنید و از توقعات بی جا و  ناشایست خودداری کنید.

 

غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
0
0
در جامعه ای که دیر ازدواج کردن شیوع دارد و سن ازدواج بالا است سخن گفتن در رابطه با ازدواج زود هنگام و تاکید بر آن نشانه آگاهی کم به زمانه می باشد!!!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار