کد خبر: 666614
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
آيت‌الله مکارم شيرازي با اشاره به اينکه بايد مراقب نفوذي‌ها در دانشگاه‌ باشيم تاکيد کرد: عموم نمايندگان وزير فعلي را نپذيرفتند، وي هرچند کارهاي خوبي هم داشت اما کارهاي ناشايستي نيز در پرونده داشت.

نسیم آنلاین: آيت‌الله مکارم شيرازي تصريح کرد: بايد مراقب نفوذي‌ها در دانشگاه‌ها بود، عموم نمايندگان وزير فعلي را نپذيرفتند، وي هرچند کارهاي خوبي هم داشت اما کارهاي ناشايستي نيز در پرونده داشت، به وي فرصت اصلاح داده شد اما وي از اين فرصت استفاده نکرد.

اين مرجع تقليد در شب شهادت امام صادق(ع) در جمع زائران و مجاوران حرم رضوي گفت: دانشگاه نبايد ابزار سياسي جناح‌ها باشد، دانشگاه بايد استقلال داشته باشد و متکي به خود بماند، مسئولان بايد توجه کنند که فرهنگ غربي نبايد در دانشگاه‌هاي ما وجود داشته باشد، دانشگاهي موفق است که غرب‌زده نباشد.

وي ادامه داد: اگر دانشجو و استاد داراي ايمان نباشند کار مملکت زار است، رهبر انقلاب به حرکت به سوي علم تاکيد داشتند و خوشبختانه اين حرکت به سوي علم انجام شد.

آيت‌الله مکارم شيرازي افزود: کشور و مملکت با لج و لج‌بازي اداره نمي‌شود، زماني که شنيدم رئيس جمهور گفته به راي مجلس احترام مي‌گذارم خوشحال شدم.

اين مرجع تقليد ادامه داد: حوزه‌ها و دانشگاه‌ها قلب جامعه ما هستند، اين قلب نبايد بيمار شود، اميدوارم فرد بعدي که براي اين سمت معرفي مي‌شود ايمان و تقوا را به اين مجموعه بياورد و از ورود غرب‌زدگي جلوگيري کند تا مردم نگران فرزندان خود در محيط‌هاي دانشگاهي نباشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار