کد خبر: 666607
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲
رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی باعث واژگونی خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع) و مصدومیت چهار سرنشین جوان آن شد.

خبرگزاری مهر: رعایت نکردن اصول صحیح رانندگی باعث واژگونی خودرو سواری در بزرگراه امام علی(ع) و مصدومیت چهار سرنشین جوان آن شد.

وقوع این حادثه رانندگی در ساعت 2:40 دقیقه بامداد دیروز توسط رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، آتش نشانان ایستگاه 61 و گروه امداد و نجات 4 به بزرگراه امام علی(ع)، پایین تر از بزرگراه ارتش اعزام شدند.

غلامعلی دیر مینا فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: خودروی پراید درمسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی درحال حرکت بود که ناگهان از مسیر اصلی منحرف و در حاشیه بزرگراه بر روی سقف واژگون شد.

وی با اشاره به مصدومیت و گرفتار شدن هر چهار سرنشین در داخل خودرو سواری، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه بی درنگ برای جلوگیری از بروز اتفاقی دیگر، علائم هشدار دهنده دراطراف و طول مسیر نصب كردند و سپس با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، سرنشینان گرفتار به نامهای حسام -د 21 ساله، پویا -ف 22 ساله، امین -ر 21 ساله و مهدی -ح 20 ساله را از داخل خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی با اعلام اینکه علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است، خاطرنشان كرد: پس از انتقال این خودرو به وسیله جرثقیل به پارکینگ وایمن سازی کامل محل حادثه، رفت وآمد خودروهای عبوری دوباره عادی شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار