کد خبر: 666588
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
كمال تبريزي، كارگردان سينماي ايران گفت با وجود اينكه فيلمنامه خوب و زيبايي درباره شهيد باقري در دست دارد، ولي متأسفانه نهادهاي مختلف تمايل جدي براي ساخت اين اثر سينمايي ندارند.
كمال تبريزي، كارگردان سينماي ايران گفت با وجود اينكه فيلمنامه خوب و زيبايي درباره شهيد باقري در دست دارد، ولي متأسفانه نهادهاي مختلف تمايل جدي براي ساخت اين اثر سينمايي ندارند.
كارگردان فيلم دفاع مقدسي «شيدا» اظهار داشت: فيلمنامه شهيد باقري بيش از يك سال است كه توسط آقاي گوهري نوشته شده و بنده آمادگي خود را براي ساخت آن اعلام كرده‌ام اما حركت و تمايل جدي از طرف نهادهاي ذيربط براي تأمين بودجه لازم و كافي براي آن نشان داده نشده و وجود ندارد. به ناچار بايد اعلام تأسف عميق كرد از اين همه فاصله موجود ميان حرف و شعار از يك سو و عمل همه نهادهاي ذيربط پر‌مدعا از سوي ديگر. وي ادامه داد: مادامي كه اينگونه است، اتفاق جدي در اين خصوص رخ نخواهد داد. كمال تبريزي در خصوص برگزاري جشنواره بين‌المللي فيلم مقاومت و مشكلات فيلم در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: تصور مي‌كنم كمتر كارگرداني در سينماي ايران وجود داشته باشد كه تمايل به ساختن فيلم در خصوص دفاع مقدس نداشته باشد اما واقعيت تأسفبار اين است كه به‌رغم ادعاي فراوان مسئولان و نهادهاي مرتبط، هيچ‌كدام به صورت واقعي از ساخت فيلم‌هاي مربوط به دفاع مقدس حمايت نمي‌كنند و عملاً تنگناها و دشواري‌هاي ساخت اين گونه سينمايي به حدي است كه كارگردان و سازنده را به تدريج نااميد و سرانجام از كرده خويش پشيمان مي‌كنند. كارگردان فيلم «هميشه پاي يك زن در ميان است» بيان كرد: ساخت فيلم مناسب و در شأن اين سينما نيازمند پشتيباني و حمايت همه‌جانبه و بي‌شائبه است كه بايد گفت در عمل وجود خارجي ندارد ولي ادعاي آن در حرف بسيار است به حدي كه گوش آسمان را كر مي‌كند اما صد افسوس كه آفتابه لگن هفت دست است و شام و ناهار هيچ!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار