کد خبر: 666453
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
بسيج جامعه پزشكي استان لرستان اعلام کرد؛
بسيج جامعه پزشكي استان لرستان از اعزام 12 پزشك متخصص به همراه تيمي از كارشناسان بهداشتي و درماني به بخش پاپي ‏واستقرار در تفرجگاه بيشه خبر داد که طی آن بيش از 650 نفر ویزیت رایگان شدند‎.‎
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی، بسيج جامعه پزشكي استان لرستان از اعزام 12 پزشك متخصص به همراه ‏تيمي از كارشناسان بهداشتي و درماني به بخش پاپي واستقرار در تفرجگاه بيشه در روز پنجشنبه 23 مرداد ماه 93 خبر داد که ‏طی آن بيش از 650 نفر از ساكنين روستاهاي محروم بخش پاپي بصورت رايگان ويزيت شدند .

گفتني است دكتر كورش ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان پس از بازديد از شبكه بهداشت و درمان سپيد دشت با حضور ‏در جمع اعضاي تيم بسيج جامعه پزشكي استان، از ارائه خدمات خداپسندانه و مردمي متخصصين قدرداني نمود .

در ادامه، وي با اشاره به صعب العبور بودن منطقه؛ ارائه خدمات اورژانسي را بهترين گزينه براي رفع مشكلات مركز بهداشتي ‏درماني روستايي بيشه دانست .

شايان ذكر است در اين برنامه كه به همت بسيج جامعه پزشكي سپاه پاسداران حضرت ابوالفضل (ع) لرستان برگزار شد، ‏متخصصيني در رشته هاي نورولوژي، قلب و عروق، اطفال و نوزادان، جراحي زنان و زايمان، مسموميت ها، عفوني و همچنين ‏جمعي از پزشكان عمومي و كارشناسان بهداشتي و درماني حضور داشتند و به ساكنين محروم روستاهاي بيشه و روستاهاي ‏همجوار خدمات پزشكي رايگان ارائه كردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار