کد خبر: 666274
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۷
ستاره آرژانتینی بارسلونا خود را مدیون این باشگاه اسپانیایی می داند. او می گوید جایگاهی که الان به آن رسیده است تنها و تنها به خاطر حضور در بارسلونا و لاماسیا است.

ایسنا: شش قهرمانی در رقابت های لیگا، شش قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا، سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در سوپر جام اروپا و دو قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها افتخاراتی است که لیونل مسی با پیراهن بارسلونا به دست آورده است. او همچنین چهار بار به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده است و از این حیث هم رکوردار به شمار می آید.

عملکرد خیره کننده لیونل مسی در آبی-اناریها باعث شده است تا همگان از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ مستطیل سبز یاد کنند البته در این میان بعضی پا را از این هم فراتر می گذارند و از مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان یاد می کنند.

مسی در گفت و گویی که با سایت رسمی باشگاه بارسلونا داشت تاکید کرد که در زندگی ورزشی خود مدیون باشگاهش است. او گفت: اینکه مسی الان به این جایگاهی که در آن قرار گرفته، رسیده است تنها به خاطر باشگاه بارسلونا است. آنچه که در دوران کودکی در لاماسیا یاد گرفتم من را به مسی امروز تبدیل کرد. من تا آخرین لحظه زندگی‌ام خودم را مدیون باشگاه بارسلونا می دانم.

او ادامه داد: در حالی که کودکی بیش نبودم به بارسلونا آمدم. سالها در اینجا بودم تا به یک مرد تبدیل شدم. همه آنچه از ارزش ها و اصولی که در لاماسیا یاد گرفتم من را به مردی که الان هستم تبدیل کرد. حضور در تیم نخست بارسلونا آرزوی من بود. برای رسیدن به این آرزو سختی زیادی کشیدم. متاسفانه صدور ATC من زیاد طول کشید. بی صبرانه در انتظار تجربه نخست خود با بارسلونا بودم تا اینکه رویایم برآورده شد و پیراهن اول تیم را بر تن خود دیدم.

مسی در پاسخ به این سول که وقتی برای نخستین بار با تیم نخست بارسلونا تمرین کرد چه احساسی داشت، این گونه گفت: خجالت در ذات من وجود دارد. به یاد دارم که بعد از تمرین نخستم با تیم نخست بارسلونا خجالت می کشیدم که به رختکن بروم. منتظر ماندم تا همه بازیکنان خارج شوند بعد من هم رفتم و لباس هایم را عوض کردم.

همه آنچه که در بارسلونا یاد گرفتم و دیدم کاملا متفاوت با آنچه بود که در روزاریو مشاهده کردم. آمدن به بارسلونا برای من بسیار خوب بود. واقعا از این که جزئی از باشگاه بارسلونا هستم بسیار خوشحالم و به خودم می بالم. امیدوارم که بتوانم همواره بهترین بازیهای خود را برای تیم محبوبم به نمایش گذارم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار