کد خبر: 666102
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
سناتور جمهوری خواه آمریکایی خواستار افرایش حملات ضد داعش در عراق و گسترش دامنه این حملات به سوریه به ویژه پس از سربریده شدن روزنامه نگار آمریکایی شد.
مهر به نقل از شبکه السومریه خبر داد، جان مکین سناتور جمهوری خواه آمریکا گفت: کشته شدن جیمز فولی خبرنگار آمریکایی به دست گروهک داعش باید نقطه تحولی در برخورد باراک اوباما با این گروهک باشد.

وی مدعی شد: قبل از هر چیزی باید حملات هوایی به داعش در عراق افزایش یابد و دامنه آن به سوریه نیز کشیده شود.ویدئوی ذبح جیمز فولی که در اینترنت منتشر شده است بر ملت آمریکا تاثیرگذار است.

سناتور آمریکایی گفت: حمله به اهداف گروهک دولت اسلامی عراق و شام در سوریه امر ضروری است زیرا افراد مسلح وابسته به این گروهک ادوات نظامی را از موصل به داخل سوریه منتقل کرده اند و ما باید آنها را شکست دهیم نه اینکه متوقفشان کنیم.

وی همچنین بر ضرورت تلاش آمریکا برای ایجاد مصالحه میان شیعی و سنی در عراق و تجهیز تسلیحانی کردها تاکید کرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ایران دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
1
دیگر کسی گول این دلقک بازی های شما شیطان های انگلو - صهیون را نمی خورد !! می خواهید !! دوباره به بشار اسد حمله کنید و داعش خود ساخته را بهانه می کنید !! سوریه و حزب الله با انبوه سلاحهای قوی !! اسرائیل را از صحنه روزگار محو خواهند کرد !!
مهرناز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
0
مک کین "اکنون داعش از خط شماخارج شده "باید نابود شود"بعدا" با تجهیز کردن کردها"سناریوی جدیدی در عراق
راه بیاندازید"حیف "شما ها"به اندازه ان
خبرنگار جرئت دروجودتان نیست"که از
امریکا نسخه پیچی می کنید"وگرنه "نفر
دومی که ذبح شود "خودت هستی.
اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
0
1
به نام خدا - سرنخ اصلی داعش در M I 6 انگلیس و عربستان و قطر و آمریکا و ترکیه ،اسرائیل و پایگاههای غرب اردن و نزد بندر بن سلطان است و نتانیاهو ! بهانه جویی آمریکا با فیلم ذبح ساختگی ! نه ضد داعش ! بلکه نقشه ای برای حمله به سوریه و سرنگونی اسد یا تضعیف شدید ارتش سوریه و انهدام انبار های سلاح مقاومت و بدست آوردن اطلاعات پیش از حمله به گلوگاههای مواصلاتی حزب الله و ... و تضعیف ارتش و بسیج مردمی سوریه در آستانه غلبه نهایی شان بر تروریست های صلیبی صهیونی- سلفی- با فرمول مهار دوجانبه !! تا این کارزار 3 ساله طرف برنده نداشته باشد و باز در موقعیتی برابر بشار را مجبور به نشستن سر میز با نماینده ترورییست های ضد سوری نمایند !! و ...نجات تروریست ها از چنگال انتقام ملت سوریه ! و.... لکن ایران باید هر چه زود تر به یاری سوریه بشتابد و بهترین سامانه های پدافند ضد هوایی غیر قابل رهگیری و با موشک های برد بلند صیاد 3 را در سوریه مستقر نماید و قوی ترین موشک های ضد ناو دروبرد را در سواحل مدیترانه سوریه مستقر نماید تا در صورت قصد امریکا به تجاوزگری نظامی ضد سوریه ، پاسخ بهنگام و کوبنده به آمریکای جنایتکار بدهیم ! انشاءالله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار