کد خبر: 666003
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷
هفته پنجم ليگ برتر فوتبال با شكست پرسپوليس برابر ملوان به پايان رسيد. در آخرين بازي هفته پنجم ديروز ملوان و پرسپوليس در انزلي به مصاف هم رفتند كه در پايان شاگردان ايراندوست با نتيجه 2 بر يك قرمزها را شكست دادند تا شاگردان دايي دومين باختشان را در فصل جديد تجربه كنند.

در ابتداي نيمه اول بازيكنان تيم ملوان از آشفتگي و به هم ريختگي خط دفاع پرسپوليس استفاده كردند و مهرداد اولادي موفق شد در دقيقه 6 بازي دروازه تيم سابقش را باز كند و ملوان را پيش بيندازد. اولادي در اين دقيقه از روي ضربه آزاد، از پشت محوطه جريمه گل اول بازي را براي ملوان به ثمر رساند.

پرسپوليسي‌ها پس از باز شدن دروازه‌شان براي جبران اين گل روي دروازه ملوان فشار آوردند و موفق شدند در دقيقه 18 يك پنالتي به دست بياورند كه رضا نوروزي اين توپ را تبديل به گل كرد تا علاوه بر به ثمر رساندن اولين گل فصلش، كار را به تساوي بكشاند. ملواني‌ها كه با شرايط آب‌وهوايي و زمين آشنايي بيشتري داشتند توانستند از امتياز ميزباني خود به خوبي استفاده كنند و در دقيقه 43 محسن يوسفي گل دوم ملوان را به ثمر رساند.

 روي اشتباه احمد نوراللهي و حركت عالي يوسف زاده، توپ به محسن يوسفي رسيد و اين بازيكن در موقعيت تك به تك با نيلسون گل دوم را براي ملوان به ثمر رساند تا  در نهايت ملوان با نتيجه 2 بر يك پرسپوليس را شكست دهد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار