کد خبر: 665959
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارات علیرضا زاکانی یکی از موافقان استیضاح وزیر علوم پاسخ داد و گفت: رییس جمهوری از بورس تحصیلی استفاده نکرده است.

خبرگزاری ایرنا: رییس مجلس شورای اسلامی به اظهارات علیرضا زاکانی یکی از موافقان استیضاح وزیر علوم پاسخ داد و گفت: رییس جمهوری از بورس تحصیلی استفاده نکرده است.

«علی لاریجانی» روز چهارشنبه در ادامه جلسه استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهارداشت: در صحبت های آقای زاکانی عبارتی بود مبنی بر این که بخش زیادی از وزرا، معاونان و رییس جمهوری از این موهبت بورس بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: در این زمینه حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهوری در نامه ای به بنده بیان کرد که این سخنان خلاف بوده و روحانی از بورس استفاده نکرده است.

وی با بیان این که من گفتم این را تحقیق کردند، یادآور شد: نوشته آقای زاکانی که از روی ورقه می خواندند این بود که بخش زیادی از وزرا و معاونین رییس جمهوری بورس بوده اند اما وقتی من گفتم فیلم را دیدند غیر از این بود و آقای زاکانی گفتند به نظرم بخش زیادی از وزرای محترم و معاونین ایشان و ریاست جمهوری از این موهبت استفاده کردند.

لاریجانی همچنین گفت: ظاهرا سبق لسانی صورت گرفته ، در نوشته چیز دیگری بوده و در بیان اشتباه گفتند.

وی یادآور شد: علی ایحال رییس جمهوری از بورس استفاده نکردند و اگر اشتباهی در بیان بوده تصحیح می شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حیران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
اقای لاریجانی حضرت عباسی دراینمورد تحقیق کردی گفتی؟ یا بخاطر موقعیتت گفتی اگر بورسیه نبوده بفرمایید چطوری ینفر درحالی که دراین مملکت جندتا مسئولیت داره همزمان در انگلیس درس میخو نه ؟ جوان انلاین اگه واقعا جوانی این بنویس وجوابش را از اقای لاریجانی بگیر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار