کد خبر: 665916
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰
با تکمیل و راه اندازی طرح فولاد یک میلیون تنی چهارمحال وبختیاری، مجتمع فولاد تاراز و تکمیل ظرفیت شرکت ورق خودر این استان به قطب تولید فولاد کشور تبدیل می شود.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان با بیان مطلب فوق گفت:زنجیره تولید فولاد کشور با راه اندازی مجتمع های فولادی نظیر فولاد سبای لنجان، فولاد سنگان خواف، فولاد هرمزگان و مجتمع فولاد یک میلیون تنی چهارمحال وبختیاری تکمیل می شود.

سبحانی تامین نقدینگی و سرمایه در گردش شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری را از ضرورت های افزایش تولید در این مجتمع بیان کرد و افزود:این شرکت برای رسیدن به ظرفیت کامل تولیدی خود، روزانه به دو میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه در گردش نیاز دارد و ورود شرکت فولاد مبارکه به این زنجیره تولیدی می تواند این نیاز را رفع کند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان اجرای فازهای توسعه ای را از برنامه های آتی این شرکت بیان کرد و افزود:طرح توسعه نورد سرد شامل خط اسیدشوئی و نورد با ظرفیت 700 تا 800 هزار تن در این شرکت اجرا می شود

وی همچنین با بیان اینکه نگرانی در خصوص تامین نیروی انسانی بومی مورد نیاز این شرکت در اجرای طرح های توسعه ای وجود ندارد، گفت:درست است که نیروهای تخصصی در برخی مواقع از دیگر استان ها تامین می شود، ولی بیشتر نیروها بومی منطقه هستند.

سبحانی تاکید کرد:نیروهای شاغل نیز با تجربه اندوزی و فراگرفتن آموزش های لازم، به مرور زمان به نیروی تخصصی تبدیل می شوند.

مجتمع ورق خودروی گالوانیزه چهارمحال وبختیاری سال ۸۸ در منطقه صنعتی سفید دشت بروجن بهره برداری شد و از سال ۸۹ تولیدات خود را صادر کرد.




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار