کد خبر: 665913
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
بخشدار لواسانات از بهره برداری از تصفیه‌خانه فاضلاب لواسانات در هفته دولت خبر داد.

 فرید حمدحیدری با ارائه گزارشی از نشست اخیر مدیران و مسئولان لواسانات و حومه در بخشداری لواسانات گفت: شورای اداری بخش لواسانات با حضور مجموعه اداری این شهرستان برگزار و در این جلسه به بررسی مشکلات منطقه پرداخته شد و مدیران و مسئولان با گزارش عملکرد خود اعلام کردند که چندین پروژه در این بخش‌ها در هفته دولت آماده بهره‌برداری است.

بخشدار لواسانات با اشاره به یکی از مهم‌ترین پروژه‌های قابل بهره‌برداری‌ در لواسانات گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب لواسانات یکی از مهم‌ترین کار‌هایی بود که انجام شد و آسفالت و روکش شهر لواسان، جاده‌ها و خیابان‌های داخل روستاها نیز به پایان رسیده است.

حمدحیدری ادامه داد: یکی دیگر از طرح‌هایی که انجام شد، طرح هادی روستای چهار باغ بود که توسط بنیاد مسکن با بودجه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

وی گفت: شهر لواسان بزرگ از نظر لوله‌کشی گاز به بهره‌برداری کامل رسیده و اکنون مردم منطقه از گاز لوله‌کشی استفاده می‌‌کنند و در لواسان کوچک هم از طریق وزارت راه خط لوله گازرسانی در حال انجام است که با همکاری شرکت گاز، لواسان کوچک هم به زودی گازرسانی خواهد شد.

بخشدار لواسانات افزود: همچنین اقداماتی برای بهره برداری از سد لتیان که بزرگ‌ترین تامین‌کننده آب شرب تهران به شمار می‌‌رود، انجام شده است.

وی ادامه داد: در این جلسه، به هزینه بودجه اختصاصی ادارات و افتتاح و پایه‌ریزی پروژه‌ها توسط مدیران پرداخته شد که تاکنون عملکرد مدیران رضایت‌بخش بوده و در آینده نیز پروژه‌های رفاهی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار