کد خبر: 665878
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
دروازه‌بان جوان چلسي عنوان کرد دوست دارد پتر چک در اين تيم بماند چرا که اين دروازه‌بان اهل کشور چک الگوي او محسوب مي‌شود.
چلسی در هفته نخست لیگ برتر موفق شد با نتیجه 3 بر یک برنلی را شکست دهد. تیبو کورتوآ دروازه‌بان 22 ساله بلژیکی در این دیدار به طور ثابت در ترکیب تیمش به میدان رفت تا پتر چک باتجربه پس از سال‌ها روی نیمکت ذخیره‌ها باشد.

به نقل از ایسنا، تیبو کورتوآ، دروازه‌بان بلژیکی چلسی درباره وضعیت همتای خود در این تیم گفت: دوست دارم چک در چلسی بماند. حتی اگر او در ترکیب تیم به میدان نرود، می تواند خیلی به من در تمرینات کمک کند. هنوز هم از او چیز‌های زیادی یاد می گیرم. او الگوی من در دروازه‌بانی محسوب می‌شود. چک تجربه زیادی دارد و می تواند خیلی به من کمک کند . چک تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و این خیلی به سود ماست.

دروازه‌بان جوان بلژیکی ادامه داد: چک در چلسی برخورد خیلی خوبی با من داشت و خیلی نکات آموزنده‌ای به من داد. برای تیم نیز خیلی خوب است که دو دروازه‌بان آماده داشته باشد. ما در طول فصل بازی‌های زیادی داریم و می توانیم با قدرت ادامه دهیم.

کورتوآ ادامه داد: برای بازی کردن به چلسی آمدم. می دانم که رقابت‌های لیگ برتر بسیار سخت و پرفشار است و علاوه بر آن باید با چک در دروازه رقابت کنم که از دروازه‌بانان بزرگ لیگ برتر است. برای من افتخار است که همراه چک در یک تیم هستم. می توانم با کمک او فشار بازی‌هخای لیگ برتر را تحمل کنم و همراه چلسی به قهرمانی در لیگ برتر برسم. اگر هر روز در تمرینات خوب ظاهر شوم می توانم در لیگ برتر به عنوان بازیکن ثابت به میدان بروم.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار