کد خبر: 665847
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
رئيس بازرسي زندان ها پيشتر در خصوص ازدحام بيش از حد زندانيان و كمبود كاركنان زندان هشدار و عنوان كرده بود
جوان آنلاين: وزیر دادگستری انگليس در گفت‌وگو با شبكه بي بي سي گفته است ما در حال مقابله با فشار افزايش مجرمان زنداني پس از رسوايي پرونده جيمي ساويل (مجري پيشين شبكه بي بي سي) هستيم.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از گاردين، کریس گرایلینگ، وزیر دادگستری انگليس، اذعان كرده است با افزايش تعداد زندانيان خدمات رساني در زندان ها با مشكلاتي مواجه شده است ولي وجود هر گونه بحران را تكذيب مي كنم.

با هشدار بازرسان درباره ميزان خشونت در زندان ايسيس واقع در جنوب شرق لندن، گرايلينگ عقيده ميزان اين خشونت ها پايين تر از آمارهاي 5 سال گذشته است. او در گفتگو با شبكه بي بي سي گفته است ما در حال مقابله با فشار افزايش مجرمان زنداني پس از رسوايي پرونده جيمي ساويل (مجري پيشين شبكه بي بي سي) هستيم.

اين در شرايطي است كه رئيس بازرسي زندان ها، نيك هاردويك، پيشتر در خصوص ازدحام بيش از حد زندانيان و كمبود كاركنان زندان هشدار و عنوان كرده بود با بحراني مواجه هستيم كه منتج به افزايش آمار خودكشي در ميان مجرمان دربند شده است.

گرايلينگ گفته است جمعيت زندان ها در انگلستان و ولز افزايش يافته است ولي اين به معناي بحران نيست. در دنيايي كه سطح بودجه به مراتب پايين تر از گذشته است، ما به دنبال كسب اطمينان هستيم تا بتوانيم محيط سالم و مناسبي را براي زندانيان فراهم كنيم. امروزه بدليل افزايش تعداد زندانيان در 12 ماه گذشته با چالش هايي روبرو هستيم اما بحراني در كار نيست. به راحتي مي توان با افزايش تعداد كاركنان زندان ها، اين فشار را كاهش داد.


افزايش خودكشي در زندان هاي انگليس


با اين حال، آمارها حاكي از آن است كه يك سوم زندانيان بازداشتگاه ايسيس احساس ناامني مي كنند و دست به خودكشي زده اند چرا كه در سال 2013 شاهد 254 مورد درگيري منجر به ضرب و جرح بودند.

منتقدان در اين خصوص دولت انگلستان را بدليل كاهش بودجه زندان ها مقصر اصلي مي دانند. تعداد افسران درجه دار زندان ها از شمار 27650 نفر در سپتامبر 2010 به 19325 نفر در سال 2013 تنزل يافته است. در مقابل، تعداد درگيري ها از 14083 مورد در سال هاي 2012 تا 2013 به 15033 مورد در سال هاي 2013 تا 2014 رسيده است.

گرايلينگ در اين خصوص گفته است اين آمارها نشان مي دهد كه تعداد حوادث خشونت آميز به نسبت 5 سال گذشته كه دولت پيشين بر سر كار بود كاهش يافته است و تنها در 12 ماه گذشته شاهد افزايش ها بوده ايم. آمار دائما بالا و پايين مي رود، از يك الگوي ثابت علمي پيروي نمي كند. ما همگي در تلاش براي پايين آوردن مجدد آن هستيم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار