کد خبر: 665774
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
همزمان با تشديد خشونت‌ها در آمريكا
خبرهايي از اروپا بخصوص انگليس در حال منتشر شدن است كه نشان مي دهد، اعتراضات اجتماعي و تظاهرات عليه سياست هاي نژادپرستانه در حال سرايت كردن به انگليس است.

جوان‌آنلاين: حدود دو هفته است كه اعتراضات به سياست هاي نژادپرستانه در آمريكا رنگ و بوي خشونت و سركوب به خود گرفته است، به گونه اي كه لنز دوربين هاي دنيا را به سمت خود كشانده است. تصاوير منتشر شده از درگيري هاي شهر فرگوسن ايالت ميسوري چنان غيرقابل باور است كه حتي رسانه هاي آمريكا و اروپا را متعجب كرده است.

اين در حالي است كه خبرهايي از اروپا بخصوص انگليس در حال منتشر شدن است كه نشان مي دهد، اعتراضات اجتماعي و تظاهرات عليه سياست هاي نژادپرستانه در حال سرايت كردن به انگليس است.

مقامات سياسي و امنيتي انگليس به همين دليل و با دريافت هشدارهايي در حال مقدمه سازي و زمينه چيني سركوب در اعتراضات احتمالي آينده هستند.

به گزارش راشاتودي مردم و پليس انگليس در حال ارسال هشدارها و تهديدها به يكديگر هستند به گونه اي كه اين مسله باعث شده تا انگليس نيروهاي پليس خود را در خيابان ها افزايش دهد. منطقه ولز نيز از چنين موقعيتي برخوردار است به همين دليل نگاه امنيتي لندن به اين منطقه نيز افزايش پيدا كرده است.

در حال حاضر عمده اعتراضات به سياست هاي نژادپرستانه در انگليس در فضاي مجازي و بيشتر در فيس بوك و توئيتر رخ مي دهد. اما مقامات انگليسي آماده هستند كه هر زمان اين اعتراضات به خيابان ها كشيده شود، دست به سركوب بزنند.

با توجه به اينكه فرانسه نيز از وضعيت اجتماعي پراكنده اي برخوردار است اين احتمال بسيار افزايش پيدا كرده است كه اعتراضات خياباني فرانسه بار ديگر سر باز كند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بهلول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
0
0
ميدانستيد در آمريكا اگر مجرمي سياه باشد حدالامكان سعي مي كنند پليس دستگير كننده هم سياه باشد و اگر يك پليس سياه يك شهروند سفيد را بزند نميتوان آن را يك حركت نژاد پرستانه دانست !!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
0
كل اروپائيها همشون نژادپرست و زن پرست هستند شهوت پرست هستند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار