کد خبر: 665754
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان گفت: با ۲۹ هزار تن آسفالت مصرفی ۴۱ معبر و خیابان اصلی و فرعی این شهرستان لکه گیری و آسفالت شد.
هادی مومنی راوندی
بهروز گرانمایه افزود: آسفالت از جمله پروژه ‏های اولویت‏ دار شهرداری است که با توجه به شرایط کنونی، آنچه نیاز شهروندان را در عملیات عمرانی آسفالت تامین می‏کند، توجه به معابری است که نیاز به لکه گیری و آسفالت دارد.
گرانمایه، لکه گیری و آسفالت مناسب کوچه ها و خیابانهای شهر را یکی از مطالبات بحق شهروندان دانست و گفت: یکی از مهمترین ویژگی ‌های یک شهر زیبا، وضعیت آسفالت خیابان ها و معابر شهری آن است که باعث تمایز آن شهر شده و تاثیر زیادی بر منظر شهری از نگاه هر رهگذری دارد.
وی، بلوار های دانش، دانشجو، معمار، علی تبار، الغدیر، راوند و بلوار نماز و خیابان های ملافتح اله، رجایی، سالمندان، حریر و مخمل، امیرالمومنین، هیات امنا(حدفاصل میدان امام رضا(ع) تا میدان پلیس)، مصلی، فین بزرگ، صادق اصفهانی، نطنز، کارگر و فاز دو ناجی آباد، طاهر آباد و جاده حسن آباد را از جمله مکان های آسفالت شده از ابتدای امسال تاکنون دانست.
معاون فنی و عمرانی شهرداری کاشان در پایان خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور سهولت در تردد شهروندان در معابر و خیابان هایی که از وضعیت آسفالت مناسبی برخوردار نبودند انجام شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار