کد خبر: 665696
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
مدير راديو جوان در نشست چهارمين جشن «جوان و راديو» اعلام كرد
مدير شبكه راديويي جوان ضمن تشريح بخش‌هاي مختلف چهارمين جشنواره جوانه گفت: جشنواره جوانه تنها جشنواره‌اي است كه در آن شنوندگان راديو در رشته‌هاي مختلف با هم به رقابت مي‌پردازند.
سپيده آماده
مدير شبكه راديويي جوان ضمن تشريح بخش‌هاي مختلف چهارمين جشنواره جوانه گفت: جشنواره جوانه تنها جشنواره‌اي است كه در آن شنوندگان راديو در رشته‌هاي مختلف با هم به رقابت مي‌پردازند.
به گزارش «جوان»، نشست خبري چهارمين جشنواره جوان و راديو با عنوان جشنواره «جوانه» روز گذشته با حضور بهنام احمدپورمباركه، مدير راديو جوان و اهالي رسانه در ساختمان شهداي راديو برگزار شد.  احمدپور در ابتداي اين نشست، با اشاره به اينكه اين جشنواره با محوريت موضوعات و مسائل مورد اشاره مقام معظم رهبري مبني بر جوان و فرهنگ كارآفريني برگزار شده است، اعلام كرد: اين جشنواره در دو بخش شنيداري و غيرشنيداري برگزار خواهد شد. در بخش شنيداري، بخش‌هاي برنامه‌سازي كه به تهيه‌‌كننده، نويسنده، گزارشگر و گوينده و برنامه برتر جايزه تعلق مي‌گيرد، بخش آنونس در سه دقيقه با اهداي جوايز تهيه‌كننده و گوينده برتر و بخش قطعه موسيقي تا دو دقيقه با اعلام برگزيدگان در بخش‌هاي خوانندگي، آهنگسازي و ترانه برتر وجود دارد. تقدير و جايزه ويژه‌اي هم در دو بخش محيط‌زيست و نماز براي بهترين تهيه‌كننده، گزارشگر، گوينده و برنامه برتر در نظر گرفته‌ايم. مدير راديو جوان درباره بخش غيرشنيداري جشنواره توضيح داد: متن‌هاي راديويي حداكثر 500 كلمه‌اي، شعر در قالب آزاد، داستان كوتاه حداكثر هزار كلمه‌اي، ايده برنامه و وبلاگ بخش‌هاي مختلفي هستند كه علاقه‌مندان مي‌توانند آثارشان را به آن بفرستند. احمدپور درباره مهلت ارسال آثار گفت: از امروز تا انتهاي مهر ماه دريافت آثار را خواهيم داشت، آبان ماه به انتخاب آثار اختصاص دارد و اول تا 25 آذر نيز مرحله داوري برگزار مي‌شود و دي ماه زمان برگزاري چهارمين دوره از جشنواره جوانه است.  مدير راديو جوان در خصوص آغاز به كار شبكه اينترنتي راديو جوان تصريح كرد: درصدد هستيم تا راديو اينترنتي جوان را نيز راه‌اندازي كنيم و از طرف ديگر با نظر مثبت معاون صدا قرار است امسال پنج نفر از برگزيدگان جشنواره به عنوان همكار در راديو جوان استخدام شوند. وي تأكيد كرد: تلاش ما بر اين بوده است تا رسانه را در شناخت افراد مستعد كمك كنيم و بتوانيم مجموعه‌اي از بهترين‌ها را در اين ميان بيابيم. در ادامه نادري‌مقدم، مدير كميته آموزش اظهار داشت: طراحي برنامه راديويي، آشنايي با موسيقي نويسندگي راديويي، شيوه‌هاي نوين برنامه‌سازي مثل ميني‌ فيچر، پي‌اس‌اي و مستندهاي راديويي از جمله آموزش‌هاي ما براي مخاطبان است. در ادامه دبير جشنواره جوان و راديو درباره جايزه‌هاي جشنواره هم تأكيد كرد: تنديس، لوح‌تقدير و هديه به مخاطبان تعلق مي‌گيرد و ما تلاش كرده‌ايم كالاهاي فرهنگي چون تبلت، نوت‌بوك، ويس ريكوردر يا تلفن همراه را در نظر بگيريم تا به كار كساني كه در جشنواره شركت كرده‌اند، بيايد. همچنين بر اساس توافقات با برج ميلاد، اختتاميه آنجا برگزار خواهد شد كه جزئيات اين مراسم را در نشست خبري بعدي اعلام خواهيم كرد. احمدپور در پايان از حضور راديو جوان با پنج اثر در اجلاس ABU خبر داد و تصريح كرد: از ميان شش اثري كه از راديو به جشنواره ارسال شده، پنج اثر متعلق به شبكه جوان است كه نماد توانمندي همكاران ما در شبكه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار