ابوذر رضایی با بیان اینکه این جاده سالانه 40 کشته را در سوانح رانندگی شاهد است که امید می رود با اصلاح آن دیگر شاهد اتفاق های این چنینی نباشیم ، اعتبار برآورد شده برای اصلاح نقطه مزبور را 2.5 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : اصلاح این نقطه حادثه خیز که در مسیر هفتکل – باغملک واقع است با هزینه کرد یک پنجم این رقم انجام شد .
وی ادامه داد : این کار که از 70 روز گذشته آغاز شده بود هم اینک تردد در نقطه مزبور جریان دارد .
رضایی با تاکید بر ضرورت چهار خطه شدن این مسیر گفت: اکنون تنها محور شریانی در خوزستان است که هنوز دو بانده باقی مانده است .
وی افزود: روزانه در این محور 10 هزار دستگاه انواع وسایط نقلیه اعم از سبک و سنگین تردد دارند و از طریق آن محموله های بسیاری مانند مصالح ساختمانی جابجا می شود .