کد خبر: 665574
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک از تاسیس خانه‌های قرآنی در تمام روستاهای بخش بشاریات و مرکزی این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی گفت: طبق توافقنامه نوشته شده با فرماندار شهرستان آبیک، بخشداران بخش‌های مرکزی و بشاریات و دهیاران بخش‌های مذکور، در نظر داریم در همه روستاهای شهرستان آبیک خانه‌های قرآنی را تاسیس و راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر 10 خانه قرآنی در شهرستان آبیک وجود دارد که از این تعداد، هشت خانه قرآنی در روستاها و دو خانه قرآنی در شهرها مستقر است.

این مسئول ادامه داد: در سطح شهرستان آبیک پنج موسسه قرآنی نیز مشغول به فعالیت است که از این تعداد سه موسسه در شهر آبیک و یک موسسه در شهر خاکعلی و یک موسسه در روستای زیاران از بخش مرکزی شهرستان آبیک با بیش از 3 هزار نفر عضو به اجرای فعالیت‌های متعدد قرآنی می‌پردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک تصریح کرد: از صفر تا صد تمام برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی در موسسات و خانه‌های قرآنی با نظارت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک اجرایی می‌شود.

حسینی به غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان اشاره و اضافه کرد: برای 15 هسته فرهنگی جوان و 15 بوستان معرفت برنامه‌های مختلف دینی، قرآنی و فرهنگی برگزار شده است.

وی افزود: در هر هسته بین 15 تا 25 نوجوان مقطع ابتدایی، راهنمایی و دانشجوی جوان حضور داشته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار