کد خبر: 665571
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
فرماندار شادگان از امضای تفاهم نامه تضمین سرمایه گذاری در تالاب شادگان به مبلغ یک هزار و 300 میلیون ریال خبر داد.

عبدالزهرا سنواتی با بیان اینکه این تفاهم نامه در چارچوب تضمین سرمایه گذاری در بخش گردشگری تالاب بین المللی شادگان در استانداری خوزستان به امضا رسید گفت: تالاب شادگان ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگری داخلی و خارجی دارد و با امضای این تفاهم نامه سرمایه گذاران می توانند به راحتی در تالاب شادگان سرمایه گذاری کنند .

وی ساخت هتل ، تفریحگاه و زیرساخت های گردشگری را از اولویت مورد نیاز سرمایه گذاری در تالاب شادگان عنوان کرد و گفت : تالاب بین المللی و پناهگاه حیات وحش شادگان با وسعت 328 هزار و 926 هکتار با جاذبه های دیدنی و بکر قابلیت زیادی در جذب سرمایه گذاری و گردشگری دارد .

سنواتی از پیگیری و عزم جدی استانداری خوزستان در احیای تالاب های خوزستان خبر داد و افزود : با پیگیری استاندار خوزستان ، دو هزار میلیارد ریال به همین منظور اختصاص یافته که بخش بیشتر آن به تالاب شادگان اختصاص می یابد .

تالاب بین المللی شادگان از تالاب های بزرگ ایران در جنوب غربی ایران در جنوب شهر شادگان در خوزستان واقع است .

آب این تالاب بین المللی که از لحاظ رتبه های ثبت شده در یونسکو در گذشته در رتبه پنجم جهانی قرار داشت ، از رودخانه های جراحی و کارون همچنین جزر و مد خلیج فارس تامین می شود که با وجود فصلی بودن بخش آب شیرین آن ، آب شور تالاب به دلیل متصل بودن به خورها و خیلج فارس، دایمی می باشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار