کد خبر: 665570
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
شهردار منطقه 20 از بهره‌برداری پروژه‌های جدید عمرانی در قالب 26 پروژه ابنیه، 49 پروژه راه‌سازی، پیاده‌روسازی و احداث کانال و 16 پروژه بوستان و فضای سبز شهری در این منطقه خبر داد.

منصور کتانباف گفت: 91 پروژه عمرانی در منطقه 20 آماده بهره‌برداری است که تعدادی از آن‌ها مورد استفاده شهروندان قرار گرفته و بخش دیگری نیز به زودی در اختیار شهروندان این منطقه جنوبی قرار می‌گیرد.

وی افزود: پایانه اتوبوسرانی زمان‌آباد، اسکان کارگری سوله بازیافت، مجموعه ورزشی شهید مدرس، احداث سرویس بهداشتی در 12 موقعیت، زورخانه جوانمرد قصاب، سوله بحران دولت‌آباد و 6 مورد سرای محله از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ساختمانی و ابنیه‌ای است که آماده بهره‌برداری است.

کتانباف ادامه داد: با توجه به افزایش اعتبارات عمرانی منطقه 20 در سال جاری که4 برابر سال گذشته است، اجرای طرح‌های عمرانی جدید با هدف کاهش فاصله جنوب و شمال شهر تهران همچنان ادامه دارد که مابقی پروژه‌ها در نیمه دوم به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

کتانباف اصلاح شبکه معابر شهری به منظور رفع گره‌های ترافیکی و بهسازی مسیرهای تردد شهروندان را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار