کد خبر: 665566
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
مدیر جهادکشاورزی گچساران از اجرای طرح تسطیح اراضی دشت لیشتر با اعتبار 800 میلیون ریال توسط دستگاه لیزری خبر داد.

عطاءالله مهدی‌پور گفت: پروژه اجرای طرح تسطیح اراضی دشت لیشتر به‌صورت مدرن آغاز به‌کار کرده است.

وی افزود: پروژه طرح تسطیح مدرن دشت لیشتر در سال 92 با اعتبار 800 میلیون ریال جهت هزینه نمودن در راستای تسطیح اراضی در سطح تقریبی 30 هکتار از اراضی این دشت بوده است. این پروژه با دستگاه تسطیح لیزری و بلدوزر انجام می‎گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران شروع این پروژه را سال 73 اعلام کرد و گفت: تاکنون قریب به 2 هزار و 300 هکتار اراضی را تسطیح کرده و از اعتبارات سال 92 که در تیرماه سال‎جاری به این اداره ابلاغ شد اکنون تسطیح اراضی دشت لیشتر در دست اجراست.

مهدی‌پور در بخشی از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های عمرانی این اداره، بیان کرد: احداث کانال آبیاری گبرستان با اعتبار کل 300 میلیون ریال و اعتبار تخصیص داده شده 85 میلیون ریال اکنون دارای 100 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران ادامه داد: کانال کلاه‌سرخو خیرآبادسفلی با میزان اعتبار کل 650 میلیون ریال و اعتبار تخصیصی 408 میلیون ریال دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی و اکنون در حال احداث است.

وی اعتبار کل کانال آبیاری روستای آرو را 380 میلیون ریال عنوان کرد و اذعان کرد: احداث کانال آبیاری روستای آرو دارای 456 میلیون ریال اعتبار تخصیصی و 100 درصد پیشرفت فیزیکی است.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: سرآب‌بندی و بهسازی کانال‌های آبیاری در سطح گچساران 100 میلیون ریال اعتبار کل داشته که 33 میلیون ریال آن تخصیص داده شد و به علت همین فاقد تخصیص کافی بودن روند اجرای این پروژه با تاخیر مواجه شده است.

مدیر جهاد کشاورزی گچساران تجهیز و نوسازی اراضی سنتی حومه گچساران را از دیگر پروژه‌های عمرانی این اداره بیان کرد و افزود: میزان اعتبار تخصیص داده شده به این طرح 80 میلیون ریال بوده که باتخصیص این میزان اعتبار اکنون پروژه دارای 100 درصد پیشرفت فیزیکی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار