کد خبر: 665561
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از بهره برداری از پنج پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت و افزایش سرانه ورزشی استان خبر داد.

سعید ملکی گفت: با توجه به پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی که در استان داریم و با روند موجود تخصيص اعتبارات که در حال حاضر وجود دارد؛ اگر پروژه جدیدی هم در حوزه ورزش تعریف نکنیم تکمیل این پروژه‌ها تا 25 سال به درازا مي‌انجامد.

وي با تأكيد براينكه هر رشته ورزشي در جايگاه خود داراي اهميت و مستحق امكانات و تسهيلات است افزود: اداره كل ورزش و جوانان با اين رويكرد سعي در مسير ارتقاي ورزشكاران در رشته‌هاي مختلف ورزشي به سطوح قهرمانی تلاش مي‌كند.

ملکی با اشاره به هزينه‌هاي بالاي احداث و نگهداري فضاهاي ورزشي، بر لزوم برنامه‌ريزي هوشمندانه در راستاي ايجاد اينگونه اماكن در سطح استان تإكيد كرد و گفت: اقدامات نادرست گذشته در ايجاد فضاهاي ورزشي در شهرستان‌ها كه بدون توجه به نياز آنها انجام شد نه تنها كمكي به رفع كمبودهاي ورزشي در شهرستان‌ها نكرد بلكه باعث رشد نامتوازن فضاهاي ورزشي در شهرستان‌ها شد چراكه اين اقدامات بدون توجه به نياز هر منطقه و بدون توجه به افق آينده‌ي هر منطقه در حوزه‌ي ورزش انجام شد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان مرکزی نتيجه‌ي اين اقدامات نسنجيده را بيكار ماندن برخي اماكن ورزشي در مناطقي كه به واقع نياز چنداني به فضاهاي ورزشي گسترده نداشتند و در مقابل عدم توسعه‌ي مناسب فضاهاي ورزشي در مناطقي كه براساس شاخص‌هاي مختلف نيازمند توسعه ورزشي بودند و البته صرف هزينه‌هاي بسيار در محل‌هاي نامناسب دانست .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار