کد خبر: 665555
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
رئیس اتحادیه شهرداری های لبنان به همراه هیئت همراه خود، از بافت پیرامونی اطراف حرم مطهر رضوی و تونل انرژی منطقه ثامن شهرداری مشهد بازدید کردد.

سلطان اسعد در بازدید از نمایشگاه دائمی سازمان مجری طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی با بیان اینکه حجم تجربیات در شهر مشهد بسیار بالاست گفت: بسیاری از مسائل فنی و مهندسی، اداری و ... شهر مشهد برای شهرداری های لبنان قابل استفاده است.

وی همچنین با بیان اینکه شهرداری مشهد سازمان پرمسئولیتی است، افزود: شهرداری مشهد به واسطه وجود حرم مطهر رضوی و حضور میلیونی زائران از ایران و سراسر جهان اسلام در واقع به کل مردم ایران خدمت رسانی می کند.

رئیس اتحادیه شهرداری های لبنان ادامه داد: پروژه های هوشمند همچون پروژه بهسازی بافت حرم برای شهرداری مشهد افق ساز است.

اسعد با اشاره به اینکه سطح پروژه های فرهنگی در ایران نسبت به کشور ما بسیار بالاست، گفت: خدمات عمومی شهرداری مشهد همچون جمع آوری زباله، پسماند، عبور و مرور و ... در سطح بالایی است اما مسائل فرهنگی در اولویت بیشتری قرار دارد.

وی با اشاره به توضیحاتی در خصوص وظایف و نحوه عملکرد شهرداری های لبنان گفت: در لبنان 1000 مرکز شهرداری وجود دارد و شهردارها در لبنان توسط مردم و به مدت 6 سال انتخاب می شوند که شهرهای 30 خانواری تا شهرهای بزرگ 200 هزار خانواری را تحت پوشش خود دارند.

رئیس اتحادیه شهرداری های لبنان مشکلات مالی و بودجه ای، عدم حمایت جدی دولت از شهرداری ها و همچنین عدم بازرسی و نظارت بر نظام حسابداری را  از عمده ترین مشکلات شهرداری های لبنان برشمرد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار