کد خبر: 665513
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
عضو كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان آنلاين»
آصفري گفت: ما اعتقاد داريم آقاي فرجي دانا در اين فرصت يكساله مي‌توانست جو دانشگاه‌ها را آرام كند و جلوي مسائل و انتصابات مشكل‌دار و حاشيه‌دار را در دانشگاه بگيرد.

عملكرد وزير علوم با مشي اعتدال هم‌خواني نداردجوان‌آنلاين: محمدحسن آصفري، عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي و از امضاء كنندگان نامه استيضاح وزير علوم در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» اظهار داشت: نمايندگان به هيچ وجه زير بار فشار و تهديد نمي‌روند و بر اساس وظايف قانوني خود عمل خواهند كرد و مطمئنا اگر صحبت‌هاي مخالفان قانع كننده باشد بر استيضاح راي نخواهند داد و اگر قانع كننده نباشد بر عكس آن خواهد بود.


آصفري ادامه داد: ما اعتقاد داريم آقاي فرجي دانا در اين فرصت يكساله مي‌توانست جو دانشگاه‌ها را آرام كند و جلوي مسائل و انتصابات مشكل‌دار و حاشيه‌دار را در دانشگاه بگيرد. انتصاباتي كه مقام معظم رهبري فرمودند با شعار اعتدال نبايد نيروهاي ارزشي و اصولگرا كنار گذاشته شوند. در حقيقت به مسئله اعتدال عمل نشد و به عبارت ديگر عملكرد اين وزارتخانه با مشي اعتدال هم‌خواني ندارد و افرادي انتخاب شدند كه مسئله‌دار و مشكل‌دار بودند.


وي در خاتمه يادآور شد: با توجه به اينكه يك فرصت يك ماهه به وزير علوم داده شد و در اين فرصت وزير نسبت به رفع دغدغه‌هاي نمايندگان اقدام عملي انجام نداد و در واقع همه مراحل لازم طي شد و حال وزير علوم بايد با حضور در صحن مجلس پاسخگوي دغدغه نمايندگان باشد.
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار