کد خبر: 665419
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵
رونمايي از سري دوم نوستالژي دهه شصتي‌ها همزمان با بازگشايي پرديس سينماي كوروش
سري دوم فيلم سينمايي«شهر موش‌ها» 30سال پس از اكران سري اول، روز گذشته در سالن سينمايي كوروش با حضور عوامل فيلم و اهالي رسانه رونمايي شد.
سپيده آماده
سري دوم فيلم سينمايي«شهر موش‌ها» 30سال پس از اكران سري اول، روز گذشته در سالن سينمايي كوروش با حضور عوامل فيلم و اهالي رسانه رونمايي شد.

به گزارش «جوان»، 30 سال پيش فيلمي بر پرده سينماها نشست كه با كاراكترهاي محبوبش نه‌تنها گيشه سينماها را فتح كرد، بلكه مدتي بعد به آنتن رسانه ملي هم نشست و با نام مدرسه موش‌ها، توانست جاي خود را تا ابد در حافظه متولدين دهه 60 حك كند. 30 سال پس از آن ماجرا، روز گذشته سري دوم فيلم شهر موش‌ها رونمايي شد تا خبرنگاران و اهالي رسانه تماشاگر ادامه داستان موش‌هاي دهه 60 باشند.

 پيش از آغاز نمايش فيلم، فرهاد توحيدي فيلمنامه‌نويس «شهر موش‌ها» متن نامه رئيس فرهنگستان موشي را خواند و پس از آن برگزيدگان مسابقه موش‌نام معرفي شدند. در ادامه منيژه حكمت يكي از تهيه‌كنندگان اين فيلم گفت: مخاطب «شهر موش‌ها2» كودكان هستند و ما اين فيلم را براي مخاطب بزرگسال توليد نكرده‌ايم. او با اشاره به اينكه اين جمع در اينجا براي رونمايي از بزرگ‌ترين پروژه سرگرمي كشور جمع شده‌اند، اضافه كرد: در اين پروژه تمام ابعاد و پتانسيل‌هاي سرگرمي كشور و بالاتر از استانداردهاي ايران براي كودكان در نظر گرفته شده است.

مرضيه برومند، كارگردان فيلم با ياد كامبيز صميمي مفخم اظهار داشت: من تمام تلاشم را براي توليد «شهر موش‌ها 2» به كار گرفتم و اين چيزي بود كه از دستم بر مي‌آمد. علي سرتيپي، ديگر تهيه‌كننده «شهر موش‌ها2» با اشاره به اينكه دوست دارد مردم فيلم را دوست داشته باشند، گفت: به باور من اگر كسي هم فيلم را دوست نداشته باشد، اذعان خواهد كرد كه براي آن زحمت زيادي كشيده شده است. پس از اظهارات عوامل فيلم، نمايش آغاز شد.

«شهر موش‌ها2» كه با كيفيت تصويري چشم‌نوازي زندگي موش‌هاي «مدرسه موش‌ها» را پس از 30 سال در دكوري زيبا و دوست داشتني روايت مي‌كند، «كپل»، «نارنجي‌»، «دم باريك» و ديگر كاراكترهاي «شهر موش‌ها» را مي‌بينيم كه پس از گذشت 30 سال ازدواج كرده و تشكيل زندگي داده‌اند. دم باريك به همراه پسرش در رستوران كپل مشغول به كار هستند و همه دانش‌آموزان مدرسه موش‌ها در اين فيلم يكي از مشاغل شهر را بر عهده گرفته‌اند. همه چيز به آرامي مي‌گذرد تا اينكه با ورود بچه‌گربه سفيد رنگ زيبايي به شهر موش‌ها، زندگي و آرامش اهالي شهر با تغييراتي روبه‌رو مي‌شود.

جالب است كه اكثر شخصيت‌هاي داستان متأهل شده‌اند و حالا كودكان دوست‌داشتني آنها هستند كه داستان «شهر موش‌ها ۲» را مي‌سازند. گربه يا همان «اسمشو نَبر» هم كه قطعاً بايد وجود داشته باشد پيش برنده داستان فيلم است. در «شهر موش‌ها ۲» اكثر خانم‌ها بيني‌هاي عملي سَر بالا، گونه و لب‌هاي پروتزي دارند! همه در سوراخ موش‌هاي خود، ماهواره دارند، «شهر موش‌ها ۲» خبرگزاري موشنا دارد و حتي بانك گردشگري يك شعبه فعال در «شهر موش‌ها ۲» افتتاح كرده است! در كنار رونمايي از شهر موش‌ها2، مجتمع سينمايي «كوروش» با 14 سالن سينمايي كه در اتوبان ستاري واقع شده است. هم افتتاح شد. گفتني است در مراسم رونمايي فيلم «شهر موش‌ها2»محمد احساني، محمدرضا جعفري جلوه‌، محمدرضا فرجي‌، غلامرضا فرجي‌، محمد قاصد اشرفي‌، مجيد مسچي‌، آرش اميني‌، اميرشهاب رضويان و. . . حضور داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار