کد خبر: 665148
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۴
رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري، با بيان اينكه نمره قبولي به كارنامه يك ساله دولت مي‌دهم، گفت: در بخش فرهنگ با آسيب‌هايي مواجه هستيم كه نتوانستيم در اين مدت اقدام مناسبي انجام دهيم.
رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري، با بيان اينكه نمره قبولي به كارنامه يك ساله دولت مي‌دهم، گفت: در بخش فرهنگ با آسيب‌هايي مواجه هستيم كه نتوانستيم در اين مدت اقدام مناسبي انجام دهيم.
سيد رضا اكرمي با اشاره به 26 مردادماه سالروز تشكيل كابينه دولت يازدهم، گفت: دولت در اين يك سال هرچه جلوتر رفت با مشكلات بيشتري مواجه شد و با انباشت بدهي و پروژه‌هاي نيمه تمام مواجه بود كه انصافاً رفع اين مشكلات كار بسيار سختي بود.
وي كارنامه دولت را در بخشي از حوزه‌ها موفق و در بخشي ديگر ناموفق و نياز به زمان دانست و گفت: در اين يك سال به دليل ديپلماسي موفق دولت، سياست انزواي ايران شكست خورده و رفت و آمد‌هاي سياسي و پارلماني افزايش يافته است كه نمونه آن مراسم تحليف رئيس‌جمهور بود كه از 50 كشور در اين مراسم حضور داشتند. اكرمي، آزادي اموال بلوكه شده ايران، ايجاد ثبات و اميد در جامعه به خصوص در بخش اقتصادي را از ديگر اقدامات مثبت دولت نام برد و گفت: دولت در جهت اميد و آرامش در جامعه هم در حوزه اقتصادي و هم در حوزه سياسي كوشيده است كه كاهش و كنترل تورم نمونه‌اي از آن است. وي همچنين با اشاره به تعامل خوب ميان دولت و ساير قوا گفت: در يك سال گذشته تعامل ميان دولت و مجلس مطلوب بوده و اميدواريم با تقويت اين روابط شاهد ثبات، وحدت و انسجام در كشور باشيم، چراكه با وحدت مي‌توان بر مشكلات فائق آمد. اكرمي تصريح كرد: من حيث‌المجموع نمره قبولي و دو رقمي به دولت مي‌دهم اما نمي‌گويم كه نمره آن 16 است براي آنكه خيلي مسائل وجود دارد و بايد آرام آرام حل شود. امسال بهتر از سال گذشته بود اما مطلوب و مقبول هم نيست. رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري همچنين در واكنش به انتقادها به عملكرد شهردار تهران در اجراي طرح تكريم بانوان گفت: اين عمل تفكيك جنسيتي نيست. آيا جدا بودن بخش زنان از مردان در ناوگان حمل و نقل عمومي بد است يا خوب؟ آيا از آن استقبال شد يا انتقاد؟ بنابراين اينگونه كارها تفكيك جنسيتي نيست و هر اقدامي كه موجب تكريم و احترام بانوان شود مناسب است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
hassan
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
0
جالب است خودشان به خودشان نمره میدهند
خدا وکیلی هرکس روند دولت تدبیر و امید را ارزیابی کند نمره چند باید به دولت داد؟
با ارفاق و هزار پارتی دیگر شاید بتوان نمره 5/.( نیم )از بیست را به ایشان داد
دلایلش هم بسیار واضح است. هر کس نمره بیشتری را در نظر دارد اعلام کند البته با دلایل موجه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
0
پروژه نیمه تمام و بدهی در دولهای قبلی هم بوده. بیان این مطالب فقط سفسطه وسیاه نمایی برای توجیه سهل انگاری دولته.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار