کد خبر: 664788
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۹
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی در گفت و گوبا افکارنیوز:
محمد حسن آصفری با تاکید بر اینکه با به کار بردن این گونه ادبیات توسط آقای روحانی مطمئنا مجلس سکوت نخواهد کرد اظهار داشت:این گونه ادبیات بار حقوقی دارد.
 
گروه سیاسی - دبیر اول کمیسیون امنیت ملی گفت: اگر آقای روحانی بخواهد با این گونه ادبیات ادامه دهد مطمئنا مجلس سکوت نخواهد کرد ٰاین گونه ادبیات بار حقوقی دارد وقطعا نه تنها مجلس منتقدین نیز این موضوع را پیگیری میکنند وما توقع نداریم از رئیس جمهور ادبیاتی به کار ببرد که الان در کوچه بازار هم این ادبیات به کار برده نمیشود.

محمد حسن آصفری در گفتگو با افکار نیوز در خصوص صحبت های اخیر رئیس جمهور گفت: نباید رئیس جمهور جملاتی را به کار ببرند که به اختلافات در کشور دامن بزند و گروه هایی در مقابل جبهه گیری کنند .
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی افزود: آنچه که کشور احتیاج دارد همدلی و آرامش است که درسایه این آرامش و همدلی می شود کار برای مردم کرد.
وی اظهار داشت: اگر کسانی از سر دلسوزی انتقاداتی به برنامه های دولت دارند اینها دلسوزان نظام و مردم هستند فقط آقای روحانی که دلسوز نیست !همه مردم دلسوزند ولذا این گونه موضع گیری های آقای روحانی سبب میشود هم به اختلافات در کشور بیشتر دامن زده شود و وهمین که باب انتقاد بسته شود.

آصفری با بیان اینکه کشوری امروز آسیب میبیند که از آن تک صدایی بلند شود اظهار داشت: انتقادی سازنده است که سبب میشود کشور رو به پیشرفت حرکت کند امروز اگر تیم مذاکره کننده میتواند مذاکره کند یک بخشی از آن برمیگرد به همین انتقاد هایی که صورت می گیرد
این نماینده مردم در مجلس در ادامه گفت: این انتقادات است که سبب می شود تیم مذاکره کننده هم حواس خود را جمع کند که در چهار چوب عزت ومصلحت های نظام بتواند مذاکره کند.
وی بیان کرد: ما امروز میبینیم که در آمریکا یک گروهی منتقد این مذاکرات هستند و دنبال این هستند که با این انتقادات امتیاز بیشتری از ایران بگیرند لذا ما باید این استراتژیک را در کشورمان حفظ کنیم .

آصفری با تاکید بر اینکه این انتقادات به جهت این است که تیم مذاکره کننده بتواند امتیاز بیشتری بگیرد نه اینکه کسی مخالف این مذاکرات باشد تصریح کرد :هیچ کس موافق این نیست که این تحریم ها ادامه پیدا کند اما مذاکرات زمانی ارزش مند است که در چهار چوب عزت و مصلحت نظام و کشور باشد ولذا عنوانهایی مثل بزدل سیاسی حواله دادن منتقدین به جهنم اینها در شخصیت اقای روحانی که ادعای حقوق دانی میکند نیست.

وی افزود:ما توقع داریم اقای روحانی به جای پرداختن به این مضوعات به فکر مشکلات اقتصادی مردم باشند مشکلات تورم واشتغال مردم را حل کند واین موضع گیری های ایشان سبب نخواهد شد که منتقدین به اقدامات دولت به ویژه مسائل اقتصادی موارد فرهنگی ساکت باشند ما نظام را متعلق به خودمان میدانیم و در هر بخشی که مجلس ودولت نیاز به انتقاد داشته باشند باید این انتقاد در فضای آرام وسازنده در کشور مطرح شود.

آصفری عنوان کرد: موضوعی که امروز باید توجه داشته باشیم این است که تیم مذاکره کننده باید کار خودش را انجام دهد وآمریکا هم این فکر را نباید بکند که با مطرح کردن این بحث ها می تواند جمهوری اسلامی را در پشت دیوارمذاکرات متوقف بکندٰ جمهوری اسلامی ایران نسبت به اتفاقاتی که در خاورمیانه و در عراق می افتد نمیتواند بی تفاوت باشد و ما هرگز در پشت میز مذاکرات متوقف نخواهیم شد وتیم مذاکره کننده مذاکرات را پیش میبرد و کشور هم پیشرفت وتوسعه خود را ادامه میدهد.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه با به کار بردن این گونه ادبیات توسط آقای روحانی مطمئنا مجلس سکوت نخواهد کرد اظهار داشت:این گونه ادبیات بار حقوقی دارد وقطعا نه تنها مجلس منتقدین نیز این موضوع را پیگیری میکنند وما توقع نداریم از رئیس جمهور ادبیاتی به کار ببرد که الان در کوچه بازار هم این ادبیات به کار برده نمیشود.
وی خاطر نشان کرد: به کار بردن این گونه ادبیات توسط شخص دوم مملکت قابل توجیه نیست اگر رئیس جمهور بخواهد جلوی باب منتقدین را بگیرد به ضرر خود ایشان خواهد بود وفکر خواهد کرد که همه برنامه هایش درست خواهد بود و مطئنا نمیتواند مسیر درست را انتخاب کند .
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
حافظ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
2
من یک ایرانیم و یک شهروند عادی هستم ولی همیشه از مسئولین الگو میگیرم و اینک یک الگو ا...گرفتهام که در برخی مواقع نا خود آگاه بگویم به جهنم .!
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
3
1
خداییش مگه تا الان سکوت کردید از ابتدای دولت یازدهم اکثر نمایندگان ... شمشیر را از رو بسته اید ؟ ...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
باسلام ،باید عرض نمایم اگر تاحالاهم سکوت نکرده باشند واقعا بااین عملکرد ... واقعا حق دارند سکوت نکنند.ضمن آنکه به قول آقای روحانی همیشه انتقاد به معنای شمشیررا ازروبستن نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
0
0
اصولگرایان بارو دادن به ...وکوبیدن احمدی نزادباعث شدند تا... ادعا ئکندکه هیچ کس نبایدبه وی انتقادکند
علی
|
UNITED STATES
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
1
1
مجلس کاری به امورات مردم. معیشت .رفاه. امنیت. نارد . فقط حاشیه سازی وبدنبال مچگیری از دولت است . خیلی از این نماینده ها وابستگی به جرال خاصی دارند ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار