کد خبر: 664710
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۷
پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور، سوم تا پنجم شهریور ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به حضور هزار و 200 نفر از اساتید بسیجی سراسر کشور در این اجلاس گفت: جمعی از روسای مراکز بسیج اساتید، مسئولان کانون های بسیج اساتید، فرماندهان شبکه های جنگ نرم و مسئولان حلقه های صالحین و علمی بسیج اساتید سراسر کشور نیز در این اجلاس حضور دارند.

یزدان عشیری با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف در طول این اجلاس گفت: درحاشیه اجلاس بسیج اساتید کارگروه هایی با عناوین «حلقه‌های صالحین»،«حلقه‌های علمی»، «کارگروه جنگ نرم»، «کارگروه تحول در علوم انسانی» و«کارگروه پژوهش»، "اقتصاد مقاومتی"، " کارگروه معماری تمدن نوین اسلامی" و "پیوست نگاری فرهنگی" برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های مختلف با موضوعات متفاوت، ویژه خانواده‌های اساتید بسیجی از دیگر برنامه هایی است که قرار است در حاشیه پانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه ها در مشهد برگزار شود.

عشیری از برگزاری نشست سالانه روسای کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در این اجلاس خبر داد و گفت: بی‌شک، برگزاری این اجلاس می‌تواند در تقویت پیوند‌ها و تعاملات بین اساتید بسیج دانشگاه‌ها نقشی اساسی ایفا کند.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور بااشاره به حضور تعدادي از مسئولان نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه‌ها، مسئولان وزارت‌هاي علوم و بهداشت، نمايندگان مجلس و...در اين اجلاس سه روزه گفت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز یکی از سخنرانان و ميهمانان اختتامیه خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار