کد خبر: 664704
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
شهردار فولادشهر از تدوین نخستین برنامه 5 ساله فولادشهر خبر داد که برای سال های 94 تا 99 در حال تدوین است و تا 5 ماه آینده تکمیل می شود.

حسین امیری با بیان اینکه فولادشهر با مشکل دو مدیریتی "شهرداری" و "عمران" مواجه شده است که مسؤولان بایستی نسبت به رفع این مشکل قدام کنند گفت: مدیریت شهر فولادشهر باید به صورت یکجا یا به شهرداری و یا به عمران واگذار شود .

وی با اشاره به اینکه فولادشهر قدمتی کوتاه معادل راه اندازی کارخانه ذوب آهن را دارد گفت: بافت جمعیتی فولادشهر از تنوع گسترده ای برخوردار و جمعیت این شهر اکنون 70 هزار نفر می باشد که با توجه به نزدیکی صنایع پیش بینی می شود جمعیت آن افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال 93 بیش از 85 پروژه عمرانی ، فرهنگی ، ورزشی و رفاهی از سوی شهرداری با اعتباری بالغ بر 500میلیارد ریال برای فولادشهر تعریف شده افزود: فولادشهر در آینده نزدیک شاهد ارتباط خط مترو بین شهری اصفهان – فولادشهربه طول 35 کیلومتر خواهد بود که 7 کیلومتر آن در محدوده فولادشهر در دست اجرا می باشد و مابقی آن در حال آزادسازی و برنامه ریزی برای اجرا است .

شهردار فولادشهر به جاذبه های گردشگری این شهر کرد و گفت: ورزشگاه بزرگ رو باز بین المللی و جاذبه های گردشگری همچون جنگل سرو و کاج ، پارک و دریاچه مصنوعی پرنیان به وسعت 30 هکتار و باغ زیتون از جمله جاذبه های گردشگری این شهر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار