کد خبر: 664689
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
فرماندار بابلسر با بیان اینکه مدارس سطح شهرستان بابلسر به دلیل استفاده بیش از حد مسافران در حال فرسودگی است، این وضعیت را در حال تبدیل شدن به یک معضل عنوان کرد.

سیدکریم سجادی با اشاره به توریستی بودن شهرستان بابلسر اذعان داشت: به دلیل گردشگر ‌پذیری شهرستان بابلسر سالانه مسافران زیادی از اقصی نقاط مختلف کشور به این شهرستان مسافرت می‌کنند که برخی از این مسافران فرهنگی در مدارس اقامت می‌کنند.

وی شرایط کنونی مدارس شهرستان را نگران کننده برشمرد و گفت: بارها با نامه نگاری‌های فراوان بحث احداث مجتمع جدید فرهنگیان را مطرح کردیم و حتی پیشنهاد اهدا زمین نیز داده شد، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر در بخش دیگری از سخنان خود درباره پرداخت قبوض آب، برق و گاز مدارس اظهار داشت: این قبوض جزو مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان است و نباید بار مسئولیت خود را به دوش دستگاه‌های دیگر بیندازیم.

سجادی در ادامه با انتقاد به اینکه 70 تا 80 درصد از صحبت‌هایی که در جلسات آموزش و پرورش می‌شود درباره تامین اعتبار و مشکلات مالی است، خاطرنشان کرد: در جلسات شورای آموزش و پرورش، مباحث محتوایی برای دانش‌آموزان شهرستان برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات مالی جلساتی را به عنوان جلسه پشتیبانی و به صورت اختصاصی و با حضور خیران برنامه‌ریزی کردیم تا مباحث مالی بررسی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار