کد خبر: 664666
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان از جذب 16 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال به ویژه برای بسیجیان خبرداد.

شهرام صادقی در جلسه کارگروه اقتصادی استان همدان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی پس از بیان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد ورود پیدا کرده، اظهار داشت: بسیج سازندگی در راستای ایجاد اشتغال به ویژه برای بسیجیان در مواردی چون گسترش پرورش مرغ بومی و تولید تخم مرغ محلی، گسترش پرورش اردک، غاز، بوقلمون، بلدرچین و شتر مرغ، پرورش ماهی سرد آبی، پرورش ورمی کمپوست و تولید کود ارگانیک، پروش قارچ خوراکی، تولید زعفران، گسترش تولید دام سبک و سنگین فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه ایجاد واحدهای گلخانه‌ای، پرورش زنبور عسل، راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک و حمایت از تولیدات صنایع دستی از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی بوده، ادامه داد: در بحث آموزش، بسیج سازندگی در سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی، صنایع دستی به ویژه قالیبافی ورود پیدا کرده و بیش از یک هزار نفر در این بخش را آموزش داده است.

صادقی خاطرنشان کرد:در سال گذشته از محل عقود اسلامی 10 میلیارد تومان با سود 15 درصد و 800 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه برای ایجاد شغل پرداخت شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج در سه بخش ایجاد، توسعه و احیا فعال است، تصریح کرد: استان همدان در سال گذشته در جذب تسهیلات از استان‌های پیشروی کشور بوده و به همین دلیل در سال جاری 15 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل عقود اسلامی و یک میلیارد و 50 میلیون تومان از محل قرض الحسنه اعتبار برای استان همدان اختصاص یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار