کد خبر: 664665
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند از آغاز به کار بیمارستان صحرایی شهید مجید مقیمی در این شهرستان خبر داد.

علی رسولی گفت: مهم‌ترین هدف این ناحیه و مسئولان شهرستان، خدمات ‌رسانی به مناطق محروم و افراد بی‌بضاعت است که به همین منظور بیمارستان صحرایی شهید مجید مقیمی در این شهرستان آغاز به کار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این بیمارستان از 18 تا 21 شهریور ماه امسال در سطح شهرستان شازند بر پا خواهد شد که با توجه به ارزیابی صورت گرفته در میزان محرومیت منطقه، این بیمارستان در بخش سربند (شهر هندودر) ایجاد می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شازند هدف از برپایی این بیمارستان را کمک به بهداشت و درمان، افزایش رضایت‌مندی مردم، ارتقای سطح سلامت مردم، کاهش ارجاع بیماران به مراکز درمانی، کاهش هزینه‌های درمانی و... عنوان کرد و گفت: همه خدماتی که در این بیمارستان صحرایی ارائه می‌شود به صورت کاملا رایگان است و در این مرکز پزشکان عمومی، پزشکان تک تخصصی و پزشکان چند تخصصی (پاراکلینیکی و عمل جراحی) آماده خدمت‌رسانی خواهند بود.

رسولی با اعلام آمادگی این بیمارستان در انجام اعمال جراحی و هماهنگی‌های به عمل آمده با مسئولین ذی‌ربط، اضافه کرد: تمام هزینه‌های این بیمارستان اعم از پزشک، پرستار، خدمات و... بین 400 تا 500 میلیون تومان برآورد شده که با همت و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان و فرمانداری، ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند این هزینه‌ها تامین شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار